# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
AMON AMARTH’tan yeni klip
05.08.2022

Find a Way or Make One.

AMON AMARTH yeni albümü “The Great Heathen Army“yi çıkardı.

Detaylar şöyle.

1. Get in the Ring 04:24
2. The Great Heathen Army 04:04
3. Heidrun 04:42
4. Oden Owns You All 04:17
5. Find a Way or Make One 04:30
6. Dawn of Norsemen 05:32
7. Saxons and Vikings 04:55
8. Skagul Rides with Me 04:34
9. The Serpent’s Trail 06:01

“Find a Way or Make One” klibi yayınlandı.

Albüme adını veren şarkı klibiyle yayınlandı.

Albümden “Get in the Ring” yayınlandı.

Grup Ocak 2021′de kaydettiği, Ekim 2021′de klip çektiği ve albümde yer almayan “Put Your Back Into The Oar” adlı şarkısını da Şubat ayında yayınlamıştı.

Kayıt sürecini gösteren videoların ikincisi de yayınlandı.

  Yorum alanı

“AMON AMARTH’tan yeni klip” yazısına 39 yorum var

  1. eskiblackcilardan says:

    Komedi moruk guzelim Amon Amarth ne hale gelmis. Bochum Dvdsi cok guzeldi.

    Fate of Norns albumuyle bozmaya basladi.

    Zaten Amon Amarthi bircok kisi Pursuit of Vikings, Guardian of Asgaardan taniyor. Benim gibi ilk 4 albumunu bilen dinleyen neredeyse yok.

    Gercek Amon Amarth ilk albumleridir.
    Bu albumler demo, Thor Arise, Sorrow Throughout the Nine Worlds, Once sent from the golden hall, The avenger, The crusher ve versus the worldtur.

    Zaten Deceiver Of Gods albumuyle cokus donemine girdi. Fredrik ayrilinca da eskisi gibi olmadi.

    Klibin sonundaki pozda Soderbergin burada ne isim var amk gibi bir yuz ifadesi var. Kiyafet de bol gelmis zaten.

    RockOff 2014 de Headbang dergisinden cikan postere imzalattigim sonra cercevelettirdigim, hepsiyle teker teker tokalastigim heyecandan yerimde duramadigim Amon Amarth artik yok.

    Nerdeeen Nereye

    Bora

    @eskiblackcilardan, +1500

    lammoth

    @eskiblackcilardan, Dediklerinin çoğuna katılıyorum da With Oden on Our Side araya gitmiş oluyor senin hesabınla. Hadi Twilight of the Thunder God neyse belki ama yapmayın etmeyin With Oden on Our Side çok büyük albüm, aşırı iyi albüm.

    Ahmet Saraçoğlu

    @lammoth, her bir şarkının ya çok iyi ya da Amon Amarth klasiği olduğu belki de tek albümleri. Köpeğiyim her türlü.

    Şahsen ilk iki albümle birlikte en sevdiğim 3 AA albümünden biri.

  2. Boba Fett says:

    İlk albümleri seviyorum, son iki albüm dışında kalan son albümlerini de seviyorum, farklı bir yola girip hayran kitlesini genişletip para işlerine yöneldiler ki ben de aynısını yapardım, konserleri çok keyifli geçiyor ama artık o son albümlerinde de birbirini aşırı derece tekrar edip güzel beste veya bir yenilik koyamadılar maalesef, boktan bir yerde sıkıştılar ve o sıkışmayı açacak gibi görünmüyorlar.

  3. enemyofgod says:

    Sıfır beklenti ile dinledim. Dünyaya hakaret olan son albümlerinden sonra güzel geldi. Peki tatmin oldum mu, hayır. Sıfır beklenti ile devam.

  4. Ugur says:

    ‘The Arrival of the Fimbul Winter’ demosundan sonra çok bozdular.

  5. Birileri says:

    Sıfır beklenti ile dinledim ve hiç şaşırtmadı mimik bile oynamadı tüm şarkı boyunca olmamış. Eski Amon Amarth yok artık hiç heyecanlandırmıyor keyif vermiyor maalesef.

  6. Melkor says:

    Öyle sıkıcı ve sikko bir müzik icra ediyolar ki odin’in kendisine saygısı varsa bunların ahiretini çoktan yakmış olması lazım.

  7. deadhouse says:

    40 yıldır viking viking kafamızı siktiniz. Felsefenizi, temanızı, tarihinizi sikeyim. Anamız sikildi yeter artık. Gerçeklerden söz edin biraz. Müzik zaten bok gibi. İsveçli gruplar da ne boktan oldu be. In Flames, Arch Enemy, Amon Amarth. İğrençsiniz.

  8. Paul Pogba'nın Bir Kolu Uzun Bir Kolu Kısa Forma Altı Tişörtü says:

    Valla ben beğendim gencolar.

  9. eskiblackcilardan says:

    Put Your Back Into The Oari baya baya sevdim ben eski koklerine donmus gibi.
    Riffini de Gods Of War Arise benzettim. Baya baya hosuma gitti.

    Get In The Ringin Mad Max filmi gibi klibi var. Renk paleti, tozlu bir ortam her sey Mad Max filmi gibi. Ancak sarkiyi da pek begenmedim.

    Neyse Amon Amarth koklerine donmus gibi.

  10. Murad says:

    Bu nasıl bir albüm kapağıdır yahu?

    Boba Fett

    @Murad, Yarrak gibi albüm kapağı, son albümün kapağı da öyleydi, sikko gruplar bile fişşek gibi albüm kapağı koyarken albümlerine bunlar gittikçe boktanlaşıyor.

  11. Paul Pogba'nın Bir Kolu Uzun Bir Kolu Kısa Forma Altı Tişörtü says:

    Baba bi salın artık ya iyice işi ticarethaneye döktünüz, bu arada şarkı da klip de bok gibi.

    Boba Fett

    @Paul Pogba’nın Bir Kolu Uzun Bir Kolu Kısa Forma Altı Tişörtü, Ticarete döktüler lafı doğru olmaz zaten konserlik albüm, konserlik şarkı yapıyorlardı ve sound olarak bence çok çok sıkıştılar, biraz ferahlık rahatlık yeni şeyler deneme zamanı gelmiş.

  12. Trivium.instrumental says:

    Albüm kapağı berbat müzikal olarak aynı gibi sadece klip modern çağda geçiyor inşaallah enstrümantal versiyonu olur

  13. deadhouse says:

    Arch Enemy’den daha kötü olmayı başarabilen yegane grup. Dağılın daha fazla kendinizi rezil etmeyin. Böyle konuşunca da sana mı soracaklar diye eleştiri geliyor. Bu eleştiriyi yapan arkadaşlar elemanları “müziği bırakın” dediğimizi sanıyor. Dağıtırsın grubu solo takılırsın, yeni bir grup kurarsın, başka bir gruba transfer olursun ama yoook yemez çünkü para tatlıdır. Grubun ismini kullanarak yarrak gibi müzik yapmaya devam edip risk almadan memuriyet güzel şey, kafan rahat oluyor.

    Rzeczom

    @deadhouse, memur kafası müzik denince aklıma hemen DT geliyor.

    gerçi müzisyen olarak AE ve AA’ın hala önündeler.

    deadhouse

    @Rzeczom, Onlar memurluğun ötesine geçip memur sendikası açtılar. Yapım şirketleriyle toplu görüşme yapıp 2 senede bir albüm çıkarılması için zam talep ediyorlar.

    Bu konuda onların eline kimse su dökemez.

    Boba Fett

    @Rzeczom, Böyle memurluğa can kurban, çoğunluğun aksine ben çok beğeniyorum yaptıkları işleri, DT etiketiyle değil de yeni bir grubun ilk albümü olsa çok daha fazla beğenilirdi muhtemelen.

    deadhouse

    @Boba Fett, Adamlar 20 yıldır aynı şarkıyı yapıyor. Sevene bir şey diyemem ama hiç mi sıkılmıyorsun dinlerken.

    Boba Fett

    @deadhouse, Hocam çok fazla grubu döndüre döndüre dinlediğim için sıkılma gibi bir durum söz konusu değil, yine kendini tekrar eden AC/DC, Motörhead gibi grupları da severek dinlediğim için sanırım müziğe bakış açım sizinkinden daha farklı, ayrıyetten ben fanboyluk müessesine değer veriyorum burada da ayrılıyoruz, ben günümüzde bir çok müzisyene ulaşımın kolay olduğu için insanın doyumsuz olduğunu, eskiden aldığı zevki alamadığını, yapılan işlere de yüzeysel yaklaştığını düşünüyorum.

    Benim eskiden bilgisayar bilgim çok değildi, spotify bilmem ne hiçbir bok yoktu, internetim bile yoktu ya da yeni gelmişti sanırım, o zaman içinde 50 şarkı olan bir arşivim vardı, ben sürekli bunları döndürür dinlerdim. Oyun oynuyorum arkada o müzik, normal müzik dinleyeceğim aynı müzik ve o arşive işte filmden, diziden parça dinleyince bir şeyler keşfediyordum, oyun almaya gidiyordum NFS diye sikik sokuk yarış oyunu kakalıyordu öyle bir dönem, arkadaş dinletiyordu ondan alıyordum vs. sonra limewire falan ona geçtim, her neyse ben böyle bir dönemden geldim ve bu dönem o şeylerden aldığım zevk muazzamdı, o keşif duygusu inanılmazdı. Şimdi ben o duyguyu kaybetttim, nadiren keşif heyecanı duyuyorum mesela, heh o dönemleri yaşamış biri olarak şu an bu imkanı değerlendirmenin en iyi yolunun biraz eskiyi yaşamak olduğunu düşünüyorum.

    DT seviyorum Amon Amarth’ı da seviyorum ama Amon Amarth’ı eleştirmem sadece keyiften, tamamen kişisel zevkimden mesela. DT müzikal olarak oldukça heyecan verici işler yapıyor demiyorum, yeni dinleyecek birine de en iyisi son albümü diyemem ama beklentisizlik içinde dinlediğim şeyin iyi olduğunu ve keyif aldığımı hissediyorum. Zaten insan ömrü de kısıtlı, aynı anda bir şarkı dinleyebiliyoruz, yeni şeyler keşfetme hırsımı, isteğimi büyük ölçüde kaybettim.

    deadhouse

    @Boba Fett, Yalnız Ac/Dc ve Motörhead örneği olmadı. Dream Theater’ın formülize besteleri ile bu grupları asla bir yapmam. Bu gruplar tarzları gereği müzikal yenilik yapamıyorlar ve zaten buna ihtiyaçları da yok. Kimse neden Ac/Dc son albümünde caz elementleri kullanmadı demiyor. DT durumu epey farklı. İlerlemeci denilen türde 20 yılı aşkındır sıkışmış durumdalar. Kusura bakmasınlar müzikleri ilerlemeci falan değil, gayet eski şarkıların ekmeğini yeme ve dinleyicileriyle alay etme gibi bir durum söz konusu.

    Boba Fett

    @deadhouse, Hocam o örneği biraz da o tarz grupları dinlediğim için vermiştim aslında. Kıyasladıysam dün sizin gibi düşünüyorum. Hani DT bana yetiyor öyle diyeyim.

    Paul Pogba'nın Bir Kolu Uzun Bir Kolu Kısa Forma Altı Tişörtü

    @Boba Fett, Öyle olsa tabi daha fazla beğenirdik çünkü yeni bir grubun yaptığı ilk iş olacak. Amon Amarth ise belirli bir noktadan sonra tam bir kısır döngünün içine girdi, bu da onları devlet memuru gibi rutine bağlamaya itti. Amon Amarth’ı severim, gençliğimin gruplarından ama bu eleştirmeyeceğim anlamına gelmiyor, bu yüzden sert eleştiriyorum zaten. Hukukumun olmadığı bir grup olsa banane der geçerim ama öyle değil işte.

    Boba Fett

    @Paul Pogba’nın Bir Kolu Uzun Bir Kolu Kısa Forma Altı Tişörtü, Ben de kısır döngüye girdiklerinde hemfikirim. Umarım bunu kıracak cesur adımlar atarlar, biraz daha teknik işler yapsalar daha iyi olabilir.

    Rzeczom

    @Boba Fett, DT değil başka bir grup yapsa o albümleri kimse dönüp yüzüne bakmaz diye düşünüyorum.

    ve bu söylediğim pek çok diğer ‘büyük’ grup için de geçerli.

    Boba Fett

    @Rzeczom, Olabilir, kişisel fikrim müziğin güzel olduğu.

    Yiğit

    @deadhouse, Sabaton’dan iyi müzik yaptıkları kesin yine de

    deadhouse

    @Yiğit, Onları müzik grubu olarak görmüyorum.

  14. woodenpint says:

    Bişeyler tremolo pickleyip geçmişler

  15. Fingolfin says:

    Jomsviking ile başlayan, düşen müzik kalitesiyle doğru orantılı olarak çirkinleşen albüm kapakları serisi hızla devam ediyor anlaşılan. Hiç olmazsa tişörtte nasıl durur bu diye düşünseydiniz keşke.

  16. countless skies says:

    bu ne amona koyim

  17. Paul Pogba'nın Bir Kolu Uzun Bir Kolu Kısa Forma Altı Tişörtü says:

    Müzikleri o kadar tekdüzeleşti öylesine bir kısır döngüye girdi ki. TOTTG Albümüne kadar iyi güzel eğlendik ama 2010′lardan itibaren müzikleri kademeli olarak sıkıcılaştı. Maalesef yeni şarkı da hiçbir şey vadetmiyor. Bu albüm beni hiç heyecanlandırmıyor çünkü beklentim minimum düzeyde.

    Bunu her yerde dile getiriyorum ve getirmeye devam edeceğim çünkü Amon Amarth gençliğimde en sevdiğim gruplardan biriydi. Bu denli bir girdabın içine düşmesi beni üzüyor. Hukukum olmadığı bir grup olsa bana ne der geçerim ama Amon Amarth öyle değil benim için. Hal böyle olunca insan üzülüyor.

  18. Amon Amarth yeni klibinde hedef kitlesini mi işaret ediyor bilemedim ama iyice deli deli yaptınız kendinizi. Ne güzel geldiler, geldiler, geldiler, sonra birden Space Jam’deki NBA yıldızları gibi bir anda yetenekleri çalındı adamların.

  19. D says:

    Aman abarth!! Amk yeter baydi surekli ayni seyler.

  20. enemyofgod says:

    Şarkının official klibi youtube reklamlarında karşıma çıktı. Sen koskoca Amon Amarth’sın, utan biraz.

  21. Gittikleri yön düşünüldüğünde epey enteresan kadrolu bir turne açıkladılar. Aferin lan demeden geçemedim.

    https://assets.blabbermouth.net/media/amonamarthcarcassfall2022.jpg

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.