# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Tartışma
Masa başında kazanılan maçlar, iddaa baronları ve daha fazlası…
| 13.08.2021

VAR odası.

Site kitlemiz içerisinde futbola meraklı insan sayısının çokluğundan, sadece bu konuya ayrılmış bir başlık açmanın gerekli olduğunu düşündük.

Bundan böyle tuttuğunuz takımla ilgili övgü ve şikâyetlerinizi buraya yazabilir, oynadığınız kuponları burada paylaşabilirsiniz.

Böylece hem konuyla ilgilenenler tüm bu muhabbetleri tek bir yerde bulabilir hem de Serbest Kürsü kısmı daha genel muhabbetler için kullanılabilir.

Şimdiden herkese keyifli muhabbetler.

  Yorum alanı

“Masa başında kazanılan maçlar, iddaa baronları ve daha fazlası…” yazısına 1,715 yorum var

  1. deadhouse says:

    Randers – Galatasaray Kg Var
    Fenerbahçe – HJK Helsinki Kg Var
    Trabzonspor – Roma Kg Var

    Değerlendirin metalci dostlarım.

  2. Dortmund’un yeni hocası Marco Rose kışlık imajıyla tam bir Kürgen Jlopp. Bir gözlüğü eksik şu an.

    https://tinyurl.com/464bcvvr

    riser

    @Ahmet Saraçoğlu, dortmund’un hocası ile bayern’in hocasının yaşlarını toplayınca şenol hocamın yaşı çıkıyor.

  3. Sezonu açtık.

    https://nsn.page.link/MrFV3

    İddaa Baronesi

    @Ahmet Saraçoğlu, Hanemize hayırlı olsun

    Gökay

    @Ahmet Saraçoğlu, Üstat tebrikler. 22:00 maçlarına bir şeyler oluşturdum ben de, yeşilin altına atayım da yeşillenir belki

    https://nsn.page.link/N2uct

    Ahmet Saraçoğlu

    @Gökay, ahah bu kuponu ben tuttursam büyük şovunu yaparım 3 sene konuşurum.

  4. Güzide: GS maçına skor oynanamıyor.
    Ahmet: Evet oynanamıyor nedense.
    Güzide: GS maçı 2/X

    https://nsn.page.link/6pmxC

    Mehmet Demirkol bak işine kardeşim.

    Gökay

    @Ahmet Saraçoğlu, Güzide Hanımdan daha fazla iy/ms tahmini isteriz

  5. ismail vilehand says:

    Michy Batshuayi transferinden o kadar memnunum ki, kelimelerle anlatmam mümkün değil. Umarım beni ve tüm Beşiktaş taraftarını utandırmaz.

  6. deadhouse says:

    Gaziantep – Beşiktaş H0
    Leverkusen – Gladbach H0

  7. Yiğit says:

    Gabriel Jesus fena oynuyor yalnız. En önemli oyunculardan ikisi sakat, üstüne bir de Kane geliyor. Net en iyi kadroya sahipler.

    Bir de Danny Ings muazzam bir gol attı. Seyirciler falan da derken futbolu özlemişim dedim bugün.

  8. çaksu says:

    Varlığı ya da yokluğu Fabinho kadar fark yaratan çok az futbolcu vardır eminim. Onun sağlıklı kalması sezonun nasıl geçeceğini belirleyen en büyük faktörlerden biri olur bence.

    çaksu

    Yalnız Van Djik’ı ne kadar özlediğimin ben bile farkında değilmişim. Uzayı büküyo mübarek.

    Matip’le müthiş ikililer ama biliyoruz Matip yakında sakatlanacak. Yoksa o da şahane futbolcu.

    Fab Hendo Gini ortasahasının kıymetini, dağılınca anlıyoruz. Hendo da harikaydı bugün. Ama Fab ondan da 1 sn önde mk. Herkesten önde.

    Şu 10 günde şu Renato Sanches’i alsak ne şahane olur ya.

  9. Negro Lupus says:

    https://nsn.page.link/Sp6iB
    Nesine’de oynamış olduğum kuponum

    https://nsn.page.link/M26Wa
    Nesine’de oynamış olduğum kuponum

    Son derece ağır cenabetlik içerir beyler hanımlar.

  10. Negro Lupus says:

    Ya ya ya şa şa şa kara civciv çok yaşa. Beyler ve hanımlar Bjk’den yatan bütün herkesten özür diliyorum, çünkü ben oynadım bjk’ye ve hepimiz dick’i tuttuk sapına kimimiz de yan bastık 😂

    ismail vilehand

    @Negro Lupus, https://nsn.page.link/DFZ8u

    Sikeyim böyle işi gerçekten.

    Negro Lupus

    @ismail vilehand, büyük geçmiş olsun dostum. Şanssızlığın bu kadarı ne diyim ki. Dk 75 civarı iken az daha canlıdan 200 lira basıyordum 😂😂 iyiki basmadım amk 😂

    deadhouse

    @Negro Lupus, Ben de Kg Var’dan yattım. Gelecek hafta Kg var garanti. Çünkü ilk 3 maç Kg yok olmaz.

    Negro Lupus

    @deadhouse, ben 2.5 üste 100 atacam gönül rahatlığıyla 2.5 alta bin lira atabilirsin dostum 🤪😂

  11. Gökay says:

    İdeal kuponum

    https://nsn.page.link/BZcaA

    Daha ideal kuponum

    https://nsn.page.link/pt2Y7

    İyi tatiller, bol kazançlar

  12. Gökay says:

    Ulan hafta içi maçınız yok mu sizin, paylaşsanıza puanları

    https://nsn.page.link/uU8d1

  13. çaksu says:

    İddia: Rastgele bir PL maçını alıp, oynatma hızını yarıya düşürüp, risk alarak oynanan ve pozisyon olan anları kesip, yerine “yerde yatan oyuncu” ve “tacın doğru noktadan kullanılması için ısrar eden hakem” görüntüleri ekleyerek iki tane Türk ligi maçı çıkarabilirim.

    Sonunu getirebildiğim son maçı hatırlamıyorum.

    deadhouse

    @çaksu, Gass*ray maçlarını dahi izlemiyorum. Çekilecek çile değil.

  14. Hayatın her alanında kazanmak için tek adres: Güzide ❤

    https://nsn.page.link/NPTdJ

    İddaa Baronesi

    @Ahmet Saraçoğlu, Ahah ARO. Cinboncon kazandırdı bu ara sağ olsun.

    https://nsn.page.link/qJkNm

    https://nsn.page.link/k3W2o

  15. deadhouse says:

    Ferencvaros – Young Boys Dep Gol yemez: Hayır
    Ludogorets – Malmö Ev. S. 1.5 üst
    PSV – Benfica Ev. S. 1.5 üst

  16. Yiğit says:

    O değil de Lukaku da gelince zehir gibi takım oldu Chelsea. Şampiyonluk yakışır.

    çaksu

    @Yiğit, :/ Acayip tamamlayıcı oldu Chelsea için, en azından kağıt üstünde. Mesela geçen yılki yarı finalde Lukaku olsa Real’i darmadağın edebilirlerdi. Ki yine elediler.

    City de Kane’i alırsa iki rakip gezegendeki en iyi forvetlerden ikisini almış olacak.

  17. Yiğit says:

    Puma’nın şu yeni logosuz formalarını çok seven bir ben miyim? Bence Puma inanılmaz güzel formalar üretiyor. Her forması sade ama çok şık. Nike ise arada bir harika formalar, kalanı ise bok gibi.

    Twat

    @Yiğit, üzerinde aynı zamanda takımın adının yazdığı formalardan mı bahsediyordun? zevk ve beğenilere saygı göstermekle birlikte hiç ama hiç beğenmedim. Kısırlıkla sadelik arasında kalıp kısırlığa kaçmışlar. Forma değil tişört olmuş.

    Ayrıca o kulüp ismi yazma kabızlığı bence tam zengin zevksizliği. Dikkat ediyorum aşırı pahalı ultra lüks ürünlerde de adı tam konulmayan bir rüküşlük bir barzoluk var. Nike konusunda katılıyorum ama her zaman ilk tercihim adidas.

  18. çaksu says:

    https://www.uefa.com/uefachampionsleague/draws/

    Real Barca PSG Juve ile aynı torbadayız. Chelsea City ile de eşleşemiyoruz. Bayern gelse bari ilk torbadan. Her türlü çıkarız diye kazık kura istiyorum. Çekişme olsun.

    deadhouse

    @çaksu, Kupayı Sheriff Tiraspol alacak, boşuna heveslenmeyin.

    çaksu

    @deadhouse, Finale kadar bizimle karşılaşmazlarsa şansları var evet. :)

    Yiğit

    @çaksu, peki gruptan çıkamamanız yok mu?

    çaksu

    @Yiğit, Hiçtebile yok. :)

    ismail vilehand

    @Yiğit, Atletico ve Milan çıkar diye tahmin ediyorum. Bir ŞL, bir de PL kupası 20 sene daha yeter onlara.

    İlker

    @çaksu, Ben beğendim bizim grubu. İlk torbadan Atletico çekmek güzel. Rahat çıkarız, muhtemelen lider çıkarız.

    çaksu

    @İlker, Kardeşim!

    :)

    Ya ben de baya hype’lıyım bu yıl için, transfer neredeyse olmamasına rağmen. Geçen seneyi referans alanlar şaşırabilir gibi geliyor. Bahse girmem gerekse lider çıkarız derim.

    Yalnız her takım bizim B takımını yener grupta. Şöyle as kadroyu dinlendirecek zayıf bi takım gelmedi. Ama maçlar güzel olur. Atleti dışında :/

  19. CL grupları belli oldu.

    https://pbs.twimg.com/media/E9u6TQjXsAc5C5c?format=jpg&name=large

    Ahmet Saraçoğlu

    Beşiktaşlılar anlayamadığım bir sebepten çok mutlu. 1. torbadan Sporting çekmiş olabilirler ama diğer ikisi konusunda onlara kötü haberlerim var.

    çaksu

    @Ahmet Saraçoğlu, Haha aynen. Ajax ve Dortmund her Türk takımını yer gibi geliyor. Beşiktaş’ı bikaç yıldır izlemedim. İşallah iyilerdir, başa çıkabilirler biraz.

    deadhouse

    @Ahmet Saraçoğlu, 4. olur muhtemelen. Ajax ile Dortmund’u söylemeye gerek yok. Sporting de 2 senedir çok sağlam. Benfica ve Porto’nun olduğu ligi sürklase eden bir takım. Yine de sevinmeye haklılar. Bahsettiğimiz takımlar Bjk’den 5 10 gömlek üstün takımlar değiller. Bayern-Barça, City-Psg gruplarına da düşebilirlerdi.

    ismail vilehand

    @Ahmet Saraçoğlu, en iyimser, en fanatik halimle bile 7 veya 8 puan olarak hesapladım ben. Neler olacak göreceğiz.

    Anubis

    @ismail vilehand, bende öyle düşünüyorum. Sportingden 4 ajaxtan 2 veya 3, dortmunddan da 1 puan alabilirsek 2.lik için yeterli olur

    ismail vilehand

    @Ahmet Saraçoğlu, B grubu foursome seks olmuş yalnız.

  20. çaksu says:

    Atletico mk.. (no offense deadhouse) İsteyeceğim son takımdı.

    Porto da o taraftan ama öyle çirkeflik hakeme oynama falan gördüğümü hatırlamıyorum onlardan. Milan iyi oldu renk kattı biraz.

    Ve tabi A Grubu. El Hormonico da var.. Messi yeni bi boyut kattı şimdi.

    Yiğit

    @çaksu, yalnız son atletico maçında live baya çirkefti. Benim klopp livesinden gıcık kapma anım odur. Zaten pek sevmiyordum ama o maçta resmen antipatiktiler.

    çaksu

    @Yiğit, Hmm ilginç. Dediğin resim adına pek bişey canlanmadı kafamda. :) Tansiyonun yüksek olduğunu hatırlıyorum o maçta. Bizim tarafta da başka maçlarda görmediğim büyük bi rahatsızlık (frustration, tam karşılık bulamadım) vardı. Atleti’nin tavrına yönelikti o da (her temasta yere atlamaları, her kararda hakemin etrafını çevirmeleri..)

    Bilmem önyargım algımı mı etkiliyor.. :)

    Normalde istisnasız herkes topuna bakar her maç. Bi Robbo geliyor aklıma, sık olmasa da “puşt damarı tutabilir” diyeceğim.

  21. Yiğit says:

    Amk yine fener sevgim harmanlanıyor. Artık tutmayacam bu takımı dedim ama VALENCIA GOAT

    Yiğit

    @Yiğit, olum bu takım Fenerbahçe mi lan? Halis mi bu ne? Özellikle de gençlerimize nazar boncuğu pu pu pu.

    Retrokafa

    @Yiğit,fener de her sene böyle başlıyor müdür:)

    Yiğit

    @Retrokafa, yok ya. O salaklıkta değil bugünkü takım. Ben bilirim o feneri, bu takım o takım gibi değil.

  22. deadhouse says:

    Mbappe Real’e gidiyor. Bu sene CL’de rekabet had safhada olacak. City, Psg, Real, Chelsea güçlü adaylar. Bayern, Barça, United, Liverpool bu yarışta geride.

    Yiğit

    @deadhouse, Ronaldo da City’e. Bu ikisi de gerçekleşirse görüp görebileceğimiz en manyak transfer dönemi olmuş olacak herhalde. Ronaldo’nun City’e gitmesi Messi’nin ayrılması kadar absürt olur neredeyse. Adam Manu’ya çok bağlı. zamanında Manchester benim için United’dır, City’de oynamayı istemem falan demişti sanırsam. Bir de Pep’in dünya üzerindeki en büyük Messi fanı falan olduğunu düşünürsek yeterince absürt bir durum olacak.

    Psg de Mbappe’nin yerine Haaland veya Lewa falan alırsa anasının nikahı artık. Ama Richarlison gidecek gibi duruyor oraya. Bakalım artık. Şu anda bile çok manyak kadrolar kuruldu.

    Emre Görür

    @deadhouse, Real mi güçlü aday?! Şaka herhalde.

    deadhouse

    @Emre Görür, Neredeyse geçen sene alacaktı kupayı o vasat kadroyla. Mbappe’si olan güçlü aday olmayacak da kim olacak, hele ki bu takım Real ise.

    Black Thunder

    @deadhouse, ne demek neredeyse alacaktı? Biz başka bir şey izledik o zaman. İlginç.

    deadhouse

    @Black Thunder, Yarı finale çıktı. Chelsea büyük bir üstünlük sağlayamadı. Finale çıkmasına ramak kalmıştı. Bu demek oluyor ki neredeyse kupayı alacaktı, hem de o vasat kadroyla.

    2010′lu yıllarda 5 senede 4 CL kazanmış takımdan bahsediyoruz. Ayrıca iddialı olur lafım Mbappe’nin gelmesi halinde. Gelmezse hiç iddiası olmaz tabii.

    Black Thunder

    @deadhouse, o yarı final eşleşmesinde Chelsea büyük üstünlük sağladı. Real Madrid oraları en iyi oynayan kulüp olabilir, evet, ama bu sezon Mbappe gelse bile bir şampiyonluk adaylığından bahsetmek gerçeklikten uzak olur.

    deadhouse

    @Black Thunder, Türkçe sözlüğün varsa “Büyük ve Üstünlük” kelimelerine ayrı ayrı bakıp bu kelimeleri tekrar birleştirebilirsin.

    Emre Görür

    @deadhouse, geçen yılki yarı final Zidane’ın şapkadan çıkardığı bir tavşandı bence. Bu yıl La Liga’da Atletico’yu geçmelerine bile şaşırırım şahsen. Hatta Simeone iki rakibini böyle sefil durumda yakalamışken uzun süre ligi başkasına kaptırmaz büyük ihtimalle.

  23. Canoir says:

    2,5 senedir ilk defa galatasaray’ı iyi futbol oynarken görüyorum. Çok mutluyum

  24. Retrokafa says:

    fb gruptan rahat çıkar avrupa ligi yıpratır,ligden kopar. gs gruptan çıkamaz kadrosu kötü ligi zor bela 2. bitirir.Beşiktaş şl gruplardan çıkmayacaksa 4. olmalı avrupa ligi takımları yıpratmaktan başka bir halta yaramıyor. şl den kopup lige döner yine şampiyon bitirir.

    deadhouse

    @Retrokafa, Kağıt üzerinde (kadro değerleri) Bjk 4. Fb ve Gs 3. oluyor.

    Tahminime göre ise, Bjk 4. Fb 2. Gs 3. olacak.

    Retrokafa

    @deadhouse, sen bonservis, aldığı para vs… üzerinden mi değerlendiriyorsun? bu kafa yapısı yüzünden başarısızsınız renkli kardeşim:)

    deadhouse

    @Retrokafa, Kendi tahminimi yazdım. Gruptaki en zayıf takım Bjk. Objektif değerlendiriyorum. Gs de 3. olur demişim. Avrupa kulüplerini takip etmediğin belli. Takip etseydin Sporting’in, Ajax’ın, Dortmund’un Bjk’den daha iyi takımlar olduğunu bilirdin.

    Retrokafa

    @deadhouse, ha ok. ben onu tr liginde anladım, bjk 4.gs 3… olur yazınca 3 türk klübü karşılaştırıyorsun zannettim.şl gruptan tabi ki 3.lük bile zor.

  25. GS’nin grubu fakir CL grubu. Çok çok iyi oynarsa ve biraz da şanslı olursa 5 puan alabilir gibime geliyor (Lokomotiv’den 4, Marsilya’dan İstanbul’da 1).

    FB akıllı oynarsa bu gruptan 8-9 puan çıkarabilir bence.

    Görmeyenler için gruplar:

    Lazio, Lokomotiv Moskova, Marsilya, Galatasaray
    Olympiakos, Eintracht Frankfurt, Fenerbahçe, Antwerp

    Canoir

    @Ahmet Saraçoğlu, Galatasaray çıkamaz bu gruptan. Fener bal gibi gruba düştü. Çıkamazsa ayıp eder

  26. Manchester United güncel hücum hattı:

    Cristiano Ronaldo
    Edinson Cavani
    Marcus Rashford
    Bruno Fernandes
    Paul Pogba
    Jadon Sancho

    çaksu

    @Ahmet Saraçoğlu, Aralara tercih ettiğiniz küfürleri yerleştiriniz.

    deadhouse

    @Ahmet Saraçoğlu, Teknik direktör zayıf.

    Yiğit

    @Ahmet Saraçoğlu, lingard yok, çöp.

    Black Thunder

    @Ahmet Saraçoğlu, MASON GREENWOOD! #11

    çaksu

    @Black Thunder, Pek izlemedim, denk gelmedi ama büyük hype var cidden çocuk üzerinde, yorumculardan falan bu minvalde şeyler duyduğumu hatırlıyorum.

    Black Thunder

    @çaksu, hype var, evet ve bunun hakkını da veriyor. İki ayağını da kullanabilen, mübalağasız bir şekilde takımın en iyi bitiricisi, son iki sezondur 100-110 resmi maç ve daha 20 yaşında. Büyük potansiyeli var.

    çaksu

    @Black Thunder, Bizim Harvey de bugün 11 başlıyor işte, Fabinho abisinin önünde, Henderson abisiyle.. Geçen hafta da 11 başladı çok beğenmiş hocası..

    Altta kalmamak için kendi çocuğunu anlatmaya kalkan veli gibi hissettim.

    Black Thunder

    @çaksu, yine attı aslan parçası. :)

  27. Negro Lupus says:

    https://nsn.page.link/8k7JM
    Nesine’de oynamış olduğum kuponum

    Aq nedir bu cenabetlik neden hep tekten neden amk. Oynamıyorum diyorum tüm tahminlerim tutuyor oynuyorum tekten yatıyor. Simülasyonun içindeyim sanki ve biri veya birşeyler benimle çok pis taşşşak geçiyor

    Ahmet Saraçoğlu

    @Negro Lupus, vah ki ne vah. Cidden çok yazık olmuş.

    Negro Lupus

    @Ahmet Saraçoğlu, Cenabetlik kılcal damarlarımıza kadar işlemiş abi 😃 aq böyle işin oynamayacam diyom, oynuyorum böyle oluyor bunlar hep amariha’nın oyunları 😃

    deadhouse

    @Negro Lupus, Çok yazık olmuş. Müthiş tahminler tutturmuşsun. Aynısı bana da oluyor. Bugün oynamayacağım deyip 5 maç belirliyorum, tutuyor hepsi. Diğer gün illa ki sikik bir maç bulup kaybediyorum. Simülasyon fikri benim de aklıma geliyor ilginç olarak. Murphy kanunu da bir yere kadar. Murphy kanununu geçen durumlar yaşıyoruz.

    Bugünkü lanetli kuponum bu.

    City 1, Juve 1, Bjk Var, Köln 1, Eupen Ev.S. 1 5 üst

    Negro Lupus

    @deadhouse, maalesef öyle dostum , aq cidden bazen aklıma doğaüstü şeyler gelmiyor değil 😃 şanssızlığın bu kadarı olur ancak .

    S.lizbon MS 2
    Bjk ms 1
    Rapid Bükreş 10 çifte şans
    West ham ms 1
    Hibernian MS 1
    Sevilla ms 2
    Eupen MS 1

    Bunlar bugünkü tahminlerim ama oynamayacam amk bakalım ne olacak.

    Yiğit

    @Negro Lupus, çok yazık olmuş cidden. Ben böyle bir kuponda tek golden yatsam hayata küserim. Birkaç ay futbol takip etmem.

    Negro Lupus

    @Yiğit, bana öyle oluyor dostum , bir daha oynamayacam diyorum ama orospunun tövbesi kerhaneyi görene kadarmış diye bir söz var 😃 aynısı benim için geçerli

  28. City-Arsenal maçında gerçek bir dram yaşanıyor. Arsenal’in forması hariç her şeyi tepeden tırnağa değiştirmesi lazım.

    Yiğit

    @Ahmet Saraçoğlu, Arsenal ağustos ayı boyunca hiç gol atamadı.

  29. çaksu says:

    Mindfuck bir pozisyonla beraberliği yakaladık. Penaltı kesin, eline çarpmasa gol olacak, ama kırmızı ağır geldi. Çok acayip. James tüm vücuduyla topa doğru kaydığı için kolunu da topa doğru uzatmış gibi oluyo ama asıl amacı dizi ile topa ulaşmak. Kolu da mecbur beraberinde geliyo. Dizinden sekip geri kaleye giden top koluna çarpıp kesiliyor.

    Net golü önlüyo elle ama bi yandan da dizinden sekip geliyo yapacak bişeyi yok. Penaltı + sarı veresi geliyo insanın, kural kırmızı bile dese.

    Yiğit

    @çaksu, öyle ya çok enteresan pozisyon. Ben de tam dk 45 olunca markete gitmiştim baktım kırmızı + penaltı olmuş beraberlik gelmiş.

    Chelsea 10 kişi bile stoper + 2 kanat oyununu çok güzel uyguladığı için tüm ikinci yarı tek taraflı geçmesine rağmen Live hiç de öyle tehlikeli pozisyon üretemedi. Arada adrenalin yükselten anlar oldu ama ciddi bir tehdit oluşturamadılar. Chelsea cidden sağlam duvar örüyor.

    Bir de Alonso 10 numara topçu ya. Bu sezon başladığından beri kusursuz oynuyor.

  30. deadhouse says:

    Kloop’un başarısız olması hoşuma gidiyor. Umarım takımı batırır ve kovulur diyeceğim de İngiltere’de kimseyi kovmuyorlar. Gelmiş geçmiş en beceriksiz, yeteneksiz teknik tıraktörlerinden olan M*kel Art*ta bile kovulmuyorsa Live’ye 30 yıldan uzun süredir ilk şampiyonluğun kazandıran adamı hayatta kovmazlar. Hiç sevmedim bu adamı. Hep bir sakatlık, sahtekarlık sezdim. Çoğu kişiye sempatik geliyor, ben antipatik buluyorum.

  31. Negro Lupus says:

    https://nsn.page.link/Dft73
    Nesine’de oynamış olduğum kuponum

    İnsan iki gün üst üste tekten yatar mı amk . Şaka gibi resmen. Tekten yattığım aq takımı fırtına gibi başlangıç yapıyor ben ona oynadım ya yenileceği tuttu aq 😃😃 Uzun bir süre iddaa oynamak haram bana artık hadi bana eyvallah 😃

  32. deadhouse says:

    F*tih T. Gs’nin sonu olacak. Vitor Pereira’yı alarak Fb çok akıllı bir iş yaptı. Teknik direktörleri var.

    Yiğit

    @deadhouse, adam otorite kurdu cidden. Yıldız kaprisi falan dinlemiyor. İstediğini oynatıyor. Bu ülkenin toksik dinozorlarının şiddetle karşı çıktığı 3 defansı oynatıyor. Gençlere istediği gibi süre veriyor (zamanında Melih Demiral’ı oynattırmadılar bu adama). Ağır abilere siktiri çekti, göndermediklerini de adam ediyor. Ve en önemlisi yıllar sonra ilk defa top oynatıyor.

    Geçen gün babam geldi “Fener ne güzel top oynuyor ya” dedi. Yılların fenerlisi adam yıllar sonra bu cümleyi kurdu. Ali Koç’a da kafam girsin ayrıca onu anmadan geçmeyelim.

  33. I believe in Hande Baladın supremacy.

    Kadın voleybol takımı şu anda bu ülkenin en heyecan verici şeyi kesinlikle.

    Bayılıyorum izlemeye.

    Black Thunder

    @Ahmet Saraçoğlu, bu büyük takıma şampiyonluk çok yakışacak.

    çaksu

    @Ahmet Saraçoğlu, Them Bones (Alice in Chains)’in giriş cümlesinin melodisiyle çalıp duruyo şimdi kafamda. them bones = hande, are me = baladin.

    Bu sayede “Çemberimde gül oya / Father Captain de Soya* ” şarkısından da kurtulmuş görünüyorum şu an için. Deli ettim kendi kendimi kaç gündür. Heceler ritm kafiye cuk oturuyo mk.

    * Dan Simmons’ın Endymion ve Rise of Endymion kitaplarında bi karakter.

    Ece

    @Ahmet Saraçoğlu, https://www.youtube.com/watch?v=cjzzIePs9gc Küfür edişi de pek tatlı.

    İnanılmaz iyiler. Çok iyiler. 2. sette Polonya’yı rencide ettiler. Sırbistan Fransa’yı yener, biz karşılaşırız. Feci heyecanlı bir maç ufukta abi

  34. trivago says:

    türk kızı > polonya kızı

    şaka maka turnunavın en güzel kızları bizde heralde

  35. Gökay says:

    Yine mantıklı seçimler olmuş Üstat. Bol şans. Bende de bunlar var

    https://nsn.page.link/gr5Dv
    https://nsn.page.link/hF4SL

  36. Retrokafa says:

    ulan altay ceza yayı üzerinden 3 kişilik baraj mı kurulur lan kafasız.gözü bağlayıp vursan gol olur ordan 3 kişi baraja…gol olacağını maçı izleyen herkes anladı o barajı görünce

  37. Yiğit says:

    Lan Ronaldo napıyon aq???

  38. Dünkü maçta 97. dakikada kurulan barajı görünce futbol bilgimi sorguladım gerçekten. Adamın vurabileceği devasa bir açıklık vardı, sanki %100 orta yapacakmış gibi önünü komple açtırdı Altay. Güzide’yle izliyorduk, daha hakem ceza sahasındakilere düzgün durun didişmeyin derken “bak şimdi barajın en sağındaki adamın yanından dümdüz vuracak” dedim, öyle de oldu.

    İnanılmaz cidden. Letonya maçındaki mallığı da eklersek, azıcık akıllı oynasaydık şu anda bizim 12, diğerlerinin 7 puanı olacaktı ve devasa liderlik avantajımız olacaktı ama mal gibi gittik 6 puandan 4′ünü bıraktık.

    Yiğit

    @Ahmet Saraçoğlu, +++ Altay resmen düşünemedi. Hatta pozisyon alırken 3 defa falan direğe/kaleye döndü baktı nerede duruyorum diye. Kendisini çok severim ama eli ayağına dolaştı.

    Sadece Altay özelinde de değil, takımda profesyonellik eksikliği var. İsimlere bakınca tam tersi aslında ama sahadaki futbola bakınca herkes ne yapacağını bilemiyormuş havasında. İlk golde de defansın hatası var. Tek çare Şenol’un şutlanması ve takıma ciddiyet ve disiplin getirecek bir hoca. Şenol şu takımın potansiyelinin onda birini kullanamıyor.

    Ahmet Saraçoğlu

    @Yiğit, sadece Altay’a kızmaya gerek yok. Alpaslan’ın son saniyede yaptığı o anlamsız faul de başka bir saçmalık, ama dediğin gibi defans maçın başından beri çok dağınıktı. Bir Çağlar’ın olmaması mahvetti savunmayı. Karadağ değil de biraz daha dişli bir takım olsaydı 3′ü de rahat bulabilirlerdi. 2-0 öne geçtikten sonra baya rehavete kapıldık, ısırmayı bıraktık nedense. Anlamadım nedendir. Her türlü yazık.

    çaksu

    @Ahmet Saraçoğlu, Maçı izlemedim ama.. Ben anladım neden.. Türk’üz abi. :)

    Aykut taştan

    @Ahmet Saraçoğlu, Abi sorma mallikta sınır tanımıyoruz. Akşam sinirden bittim. Aynı olay bizde de oldu bak dedim şimdi gol olur maç böyle biter. Altaya birşey demiyorum. Çocuk 4 kişi barajda diye yırtındı. Birde kaan 4lü baraja gecmedi diyorlar oradaki kaan değil enes diye ben gördüm. Burak gönderiyor sonra feri dönüyor. Birde artık anlamıyorum şu Burağı hala daha ilk 11de oynatılmasına. Dünkü maçta bir tane bile iyi bir işini görmedim. Normal paslaşırken bile %90 top kaybı yaptı. Kale önündeki posizyonu dağlara taşlara vurdu. Birde diğer oyunculara felaket ısrar ediyor. İlla bana pas at diye. Genç oyunculara psikolojik baskı yapıyor. Cengizin ilk golunde bile burak ta sağ kanada kaçıyor orada bile pas istiyor. Allahtan vurduda gol oldu. Birde cengizi çıkarmak nedir yahu. Adam ateş atıyor durduğu yerde durmuyor. Nedir çıkarmaktaki maksadın cebelitarık maçınamı saklıyorsun. Kenan zaten orta sahada kramponları bağlarken adam yanından güle oynaya gitti pay attı gol oldu. Alpaslan zaten dediğin gibi ulan bir dur maç bitti biticek çok gereksiz faul. Kendini sanki ingiltereden shaw mı ne ona çok benzetiyor kendini heralde. Hareketler tavırlar aynı. Valla milli takımda cengizden başka adam göremiyorum malesef.norveç hollanda tam ekmeğimize yağ değil bal sürdü resmen ama mallıkta sınır yok işte. Akşam hollanda da çatır çatır oynadı yani bilmiyorum iş baya zora girdi.

    Necrobutcher

    @Ahmet Saraçoğlu, mis gibi kadro heba oluyor senol hocanın elinde. bu kadroya cidden çok güveniyordum hatta avrupa şampiyonası için burada kupayı alırız da yazmıştım. şenol hocaya da çok güveniyordum 2000 yılında mağruz kaldığı çok ucuz eleştrilerin karşılığını vermek için muazzam bir fırsatı yok etti. burada şenol hocanın dışında takıma olan siyasi baskının da çok büyük etkisi vardı ama hocanın bunu engellemesi gerekirdi. şimdi bi umut sergenin milli takıma geçmesini bekliyorum.

  39. deadhouse says:

    @Aykut taştan, Dünya Kupası neyimize. Hem kışın yapılacak. Kahvesini alır, Brezilya-Katar maçını izler millet. Dışarıda da kar yağdı mı değme keyiflerine.

    Aykut taştan

    @deadhouse, +1111 doğru diyorsun. Dünya kupası bizim neyimize. Ama komple kafaların değişmesi gerek. Hala yaşını başını almış oyuncularda neden ısrar ediyorsun? Tek forvet olmuyor. 2le forveti halille keremi ceza sahasını hallaç pamuğuna çevirsinler anasını satayım. Genç aç oyuncuları koy. Birde 4_1_4_1 sahaya diziliş nedir?

  40. Yiğit says:

    Yok artık Pjanic Beşiktaş’a geliyormuş. Oğlum bu adam ligin seviyesinin çok çok üstünde lan nasıl olur?! Falcao, Van Persie gibi transferlerden çok daha absürt. Daha sadece geçen sene 60m euro verildi bu adam için. Son 2 senesinde Ronaldo ve Messi ile oynamış bir adamdan bahsediyoruz.

    Retrokafa

    @Yiğit, 8 yabancı kuralı fena can sıkacak ama…

    Yiğit

    @Retrokafa, pek hakim değilim ama sanırım kural revize edilecek şeklinde söylentiler var. Ayrıca CL için de iyi kadro var. Beşiktaş grupta 4. olur diyordum ama çok isterim gruptan çıkmalarını. Şöyle artık son 16 hatta çeyrek final görelim ülkece. Kuruduk.

    Retrokafa

    bu sene için artık kuralın değişmesi imkansız. lig başladı, takımlar ona göre planlarını yaptılar.sadece 4 takım yok sonuçta diğerleri itiraz eder.
    Şl ye gelirsek beşiktaşlı olarak ben istemem üst turlar görmeyi çünkü ligde geri kalıyorsun.feci yıpratıyor o seviyeleri oynamak. Talisca’lı kadroyla şl gruptan lider çıkıp ligi 5. veya 4. bitirmiştik.

  41. deadhouse says:

    Bjk çok büyük iş başardı. Tartışmasız en büyük yıldızı oldu Pjanic, Süper Lig’in. Bundan sonra Pjanic’i olan yener diyeceğiz. Kronik sorunlu, büyük kazık Özil’le kıyaslandığında oldukça istikrarlı biri aynı zamanda.

  42. Black Thunder says:

    Gurur kaynağımız kadın voleybol takımımız, bugün 18:00′da Avrupa Şampiyonası yarı final maçında Sırbistan ile karşılaşacak. Stark Arena’da 10000 kişinin olması bekleniyormuş.

    Emre Görür

    @Black Thunder,
    https://ibb.co/F6kjvYr

    Ahmet Saraçoğlu

    @Emre Görür, Eda Erdem’in Iron Maiden dinliyor olmasıyla olay artık arşa çıkmış durumda.

    Black Thunder

    @Emre Görür, Eda Erdem, her şeyi ile komple bir sporcu. Ne zaman bir röportajını izlesem veya okusam bunu hissediyorum. Çok büyük sporcu, muazzam bir karakter ve olağanüstü bir lider.

    enemyofgod

    @Emre Görür, Eda Erdem >>>>>

    Voleybolun V’sini bilmeyen ben milletler liginden beri her maçı takip ediyorum(etmeye çalışıyorum).

  43. Kadın voleybol takımı gerçekten her şeyiyle kusursuz ilerliyor. Son 7 maç, maçları kazanmak için alınması gereken toplam 21 set ve biz bu 21 setin 19′unu aldık. İnanılmaz bir şey. Bu akşamki Sırbistan maçını futbol millî takımının herhangi bir maçından çok daha büyük heyecanla bekliyorum. Kazanırsak efsane olacak.

    Black Thunder

    @Ahmet Saraçoğlu, al benden de o kadar abi. Tek kötü yanı iş çıkışına denk geliyor. Artık telefondan izleyeceğim.

  44. deadhouse says:

    Bahiste Sırbistan favori.

    Ahmet Saraçoğlu

    @deadhouse, kendi evlerindeler ve maçta 10.000 seyirci olacak deniyor. Normaldir, ki zaten seyircisiz olsa bile çok iyi takım.

  45. Golbol kadın millî takımı paralimpik oyunlarında şampiyon oldu ve altın madalya kazandı biraz önce.

    https://youtu.be/EwBh1B7x06E

    Üst üste ikinci şampiyonlukları, helal olsun.

    Yiğit

    @Ahmet Saraçoğlu, sevda altınoluk’un gördüğüne yemin edebilirim ama ispatlayamam.

  46. Cheat gibi kadınsın Bošković. Yakışmadı Bošković.

  47. trivago says:

    ulan boskovic insan ekmek yediği yere ihanet eder mi? kendi ülkesinde oynuyo zannettin ama araştırınca eczacıbaşı’nın kaptanı çıktı hatun.

    Yiğit

    @trivago, 18 yaşından beri burada. Düzgün Türkçe de biliyor. Resmen bizden çıkmış yani. Maç boyu sövüp sövüp durdum, şaka gibi kadın resmen.

  48. Kolay sinirlenen bir insan değilim ama Guidetti’yi ciddi ciddi istifaya davet eden davarlar olduğunu görmek nükleer felâket hayallerimin depreşmesini sağlıyor.

    deadhouse

    @Ahmet Saraçoğlu, Adam Türk voleyboluna çağ atlatmış. Bu davarlar kültürsüz insanlar. Futbol maçından başka asla spor izlememiş, iş olsun diye maça gelmiş kişiler. Birazcık bilgileri olsa bu davarlığı yapmazdılar.

    Retrokafa

    @Ahmet Saraçoğlu, ampute milli maçında diğer takım oyuncularına ağır küfürlü tezahürat+ıslık gördükten sonra şaşırmayı bıraktım.

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.