# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
THERION’dan yeni albüm detayları ve şarkı
14.11.2020

Leviathan.

İsveçli senfonik metal grubu THERION yeni albümü “Leviathan“ı 22 Ocak’ta çıkarıyor.

Detaylar şöyle.

1. The Leaf on the Oak of Far 03:38
2. Tuonela 04:37
3. Leviathan 04:01
4. Die Wellen der Zeit 03:46
5. Aži Dahāka 03:06
6. Eye of Algol 04:03
7. Nocturnal Light 05:37
8. Great Marquis of Hell 02:36
9. Psalm of Retribution 05:03
10. El Primer Sol 03:37
11. Ten Courts of Diyu 05:29

Albüme adını veren şarkı yayınlandı.

  Yorum alanı

“THERION’dan yeni albüm detayları ve şarkı” yazısına 12 yorum var

  1. şeyh hulud says:

    Abiye metal

  2. Boba Fett says:

    Amon Amarth kapağı lan bu.

    chuck

    @Boba Fett, hassiktir, harbiden lan hahaha. hemşeriyiz ayağına yapıştırmışlar.

    Nox

    @chuck, çanavardan dolayı biraz öyle olmuş ama arka fon klasik therion kapağı :D böyle blurry kozmik renklerin önünde bir cisim gibi.

    https://www.nuclearblast.de/static/articles/171/171307.jpg/1000×1000.jpg

    https://cdn11.bigcommerce.com/s-8e25iavqdi/images/stencil/1280×1280/products/65438/64222/lemuria-sirius-b-album-cover-sticker__25513.1540297515.jpg?c=2

    dün yağmurlu havada 10 saat yol yaptım ve 1 saatten fazla repeatte single’ı dinledim. nostalji oldu valla özlemişim bu soundu.

    Boba Fett

    @Nox, https://www.nuclearblast.de/static/articles/153/153458.jpg/1000×1000.jpg

    canavarına kadar aynı yav hahahha

    Nox

    @Boba Fett, ahahah valla öyle :D

    son kez şeytanın avukatlığını yapayım. leviathan tasvirleri genel olarak buna benziyor ama.

    enemyofgod

    @Boba Fett, @Nox, Kapak çizerleri aynı abiymiş ondan dolayı bir benzerlik var.
    https://www.metal-archives.com/artists/Thomas_Ewerhard/144058

    Nox

    @enemyofgod, oha çok iyi bilgi. benim yukarıda referans verdiğim albümleri de o çizmiş zaten.

  3. deadhouse says:

    İlk fotoğrafı kapak zannettim. Daha iyi kapak olurmuş o. Biraz üzerinden geçseler, parlaklık, ışık, bir iki hile, güzel kapak olur. Gerçek kapak ise berbat. 2020′de hala bu tür kapakların yapılıyor oluşu utanç verici. Bir Türk grup vardı, post rock grubu, kritiği de vardı hatta sitede. Albüm kapaklarında sade bir köpek yer alıyordu. Çok beğenmiştim. Hiçbir şey bilmiyorsanız, bir köpek, kedi, fare fotoğrafı falan bulun, kapak yapın.

    ismail vilehand

    @deadhouse, bu yorumundan etkilenerek deneme amaçlı, yaklaşık 2-3 dakikamı harcayarak kendime bir albüm kapağı tasarladım ve gerçekten daha güzel oldu.

    https://bit.ly/3pyAdA7

    deadhouse

    @ismail vilehand, Abi yorumunu yeni gördüm. Şakasız söylüyorum muazzam olmuş. Seçtiğin hayvan oldukça dikkat çekici. 10/10

  4. Katliamcı58 says:

    Keşke kristofer da jon nödtveidt gibi çok yaşlanmadan intihar falan etseydi yaşlandıkça kafayı yedi. Hokkabaz gibi gezmekle büyücü olunmuyor.

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.