# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
CORONER yeni albüm çalışmalarına devam ediyor
22.10.2020

Konserlere de başlıyorlar.

Not: Aşağıdaki ilk 6 yorum, grubun 2011 tarihli “Yeni albüm çıkarmayacağız” haberine gelen yorumlardı. Sonradan durum değişince, bir arada ilginç olur diye haberi güncelleyelim dedik.

Aşağıdaki 5 yıllık haberden okunabileceği üzere 2011 itibarıyla yeni albüm çıkarmayı düşünmediğini düşünen duyuran İsviçreli efsane grup CORONER, sonradan bu kararından vazgeçmiş ve 2016′da yaptığı açıklamada yeni albümünü 2017′de çıkaracağını açıklamıştı. Bu bir önceki albümünden tam 24 yıl sonrasına tekabül ediyordu, ancak bildiğimiz gibi böyle bir şey gerçekleşmedi. Nisan 2020′de de CORONER’dan kısa ve öz bir açıklama gelmişti:

İşte duymayı beklediğiniz şey! CORONER bu yıl YENİ albümünü kaydedecek. Güncellemeler için burayı takip edin.

Yeni açıklama, grubun yeni albüm çalışmalarını sürdürdüğü yönünde. Dahası grup önümüzdeki yıl konserlere de devam edeceğini açıkladı.

Şimdi 5 yıl önceki önceki haberimizi okuyabilirsiniz:

Aralık 2011:

Sahnelere geri dönen İsviçreli kült grup CORONER, yeni albümüne dair açıklamalar yaptı.

Grubun davulcusu Marquis Marky, verdiği röportajda artık yaşlarının ilerlediğini, grup üyelerinin albüme zaman ayırmalarını engelleyecek düzeyde yoğun meslekleri ve aile yaşantıları olduğunu, bu sebepten de yeni bir CORONER albümü çıkarmayacaklarını açıkladı.

  Yorum alanı

“CORONER yeni albüm çalışmalarına devam ediyor” yazısına 19 yorum var

  1. Nakruf says:

    koca bir nah göstermiş yani

  2. caglardurmaz says:

    aaaa yazık oldu

  3. bab-ı esrar says:

    abi oldu mu şimdi ya! geri döndüler filan diye sene başından beri gaza gelmiştik. çok sevindiğim geri dönüş haberine şimdi daha çok üzülüyorum bari hiç umutlandırmasalardı.

  4. bab-ı esrar says:

    resimde Ron Royce giydiği tişörte hasta oldum! en sevdiğim Sacred Reich çalışmalarından biriydi Surf Nicaragua (EP)si umarım sitede ilk sacred Reich kritiği bu (EP) ye yapılır. yapılır dimiiii!

  5. Bende Saklı Kalsın says:

    Sesli güldüm.

  6. Ubeydullah İndiroğlu says:

    Çılgın bir rüzgaaarlaaaa geçiyor mevsimleeeer, aramızda mesafeleeeeer, mesafeeeleeeeeeerrrrr…

    özgür

    @Ubeydullah İndiroğlu, hahahahah

  7. ahaha çok acayip cidden. nasıl bir şey olacak deli merak ediyorum.

  8. Vicious Rattlehead says:

    Çok iyi bir haber. Hatırladığım kadarıyla (daha doğrusu Facebook sayfasından gördüğüm kadarıyla) geçen sene de bunun sinyalleri verilmişti ki grubun bateristi de gruptan bu yüzden ayrılmıştı (kendisi yeni bir albüm çıkarmaya sıcak bakmıyormuş bir de icra etmek istediği şeyi Coroner ile yapamayacağını açıklamıştı.).

    Dipnot: Yanlış da anlamış olabilirim. Hatta götümden uydurmuş da olabilirim. Düzeltiniz.

    Umarım Grin gibi deneysel bir albümle değil de daha No More Color, Punishment for Decadence gibi kendi deyimleriyle ebediyete yolculuk yaptıracak bir albüm yaparlar.

    Bir de artık Türkiye topraklarını da aşındırmaları lazım. Öyle İtalya’da, Almanya’da, Şili’de konser vermekle olmuyor diyeceğim de Türkiye’de hangi organizatör getirecek de adamlar da şu ortamda Türkiye’ye gelecek. Umut etmeye devam. Ne de olsa “Umut etmek, işkenceyi kötüleştirir.” Überpos bıyıklı, atlara fısıldayan adam Friedrich Nietzsche’ye de buradan selamlar. Ayrıca Yahudi düşmanı Richard Wagner ve Almanya’daki gurbetçi kardeşlere de selamlar.

    Koralp

    @Vicious Rattlehead, “Dystopia Promoters is currently working on several projects: To create a new sensation like the legendary 1990 Mayhem Izmir gig, another True Norwegian Black Metal band will hit Izmir city in November 2016! SOON TO BE DECLARED!!! Also the “Project of Progressive Technical Thrash Bands Gigs” series will continue to take place just like the 13th Nov 2014 Mekong Delta gig. Voivod, Coroner and Prong are in the watchlist to name a few…”

    Mekong Delta konserine katılım fazla olmadığından sanırım, İzmir’e bu grupları getirme planı olan organizatörler bu planı biraz erteledi 1-2 senedir. Böyle bir açıklama var sitelerinde, gerçekleşmesini dört gözle bekliyorum ben de.

  9. çaksu says:

    Coroner bi başka ya. Süper haber.

  10. Alper. says:

    Carcass, is that you?

  11. ozgur says:

    çok şükür ki daha fazla para kazanmak istiyorlar ve para kazanırken eğlendikleri işi yapmaya karar verdiler.

  12. Umudumuz Demir Demirkan.

    tahsin

    @Ahmet Saraçoğlu, Lutfen biri beni aydinlatsin :)

    Ahmet Saraçoğlu

    @tahsin, ilk fotoğrafta en soldaki Ron Royce ile biraz benzeşiyorlar da.

    https://im.haberturk.com/2015/12/20/ver1450599763/1169588_620x410.jpg

  13. Rust in Peace. says:

    Laaaaan bu yıl içinde aldığım en güzel haberlerden. Çıldırdım bi anda
    Bu haberi 4-5 ay önce görmüştüm, lan hani albüm diye isyan etmiştim, sevindirdi adamlar

  14. Raddor says:

    İyi bir şey çıkacağını zannetmiyorum, heyecanlanamadım pek ama umarım fena yanılırım.

  15. Boba Fett says:

    Dünyanın en iyi ikinci Trash metal grubunun albümü geliyor… PW’den sonra Coroner, Carcass yeni albüm çıkartıyor, Kenn Nardi grubu tekrar birleştirdi, Black Paradise yeni albüm hazırlığında… Cenneti yaşıyorum.

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.