# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
DARK TRANQUILLITY yeni albümünün kayıt safhasından bir video yayınladı
27.09.2020

Moment.

Martin Henriksson’un 2016′daki ayrılığının ardından 2020′nin ilk aylarında Niklas Sundin’in de ayrılmasıyla gitaristsiz kalan, ardından da son 3 yıldır konserlerde gruba eşlik eden ANDROMEDA gitaristi Johan Reinholdz ve eski ARMAGEDDON/ARCH ENEMY gitaristi Christopher Amott’ı saflarına katan İsveçli melodik death metal grubu DARK TRANQUILLTY, “Moment” adlı yeni albümünü 20 Kasım’da çıkarıyor.

Detaylar şöyle.

1. Phantom Days
2. Transient
3. Identical to None
4. The Dark Unbroken
5. Remain in the Unknown
6. Standstill
7. Ego Deception
8. A Drawn Out Exit
9. Eyes of the World
10. Failstate
11. Empires Lost to Time
12. In Truth Divided

İlk stüdyo videosu yayınlandı.

Albümden “Phantom Days” yayınlandı.

  Yorum alanı

“DARK TRANQUILLITY yeni albümünün kayıt safhasından bir video yayınladı” yazısına 50 yorum var

  1. Nox says:

    Yaşlandıkça enerjileri artıyor. Üst üste bu kadar konseri insan olan kaldıramaz. Hiç bozmadan nasıl devam ediyorlar anlayamadım. Bir dönem Türkiye’den çıkmayan grup 5 senedir falan ülkeye uğramadı. Sırf bu nedenle civar ülkelerdeki konserleri kovalıyorum ama denk getiremedim hala.

  2. Kamil says:

    Güzel bir albüm patlatıp Türkiye’ye gelseler negzel olur.

  3. Melkor says:

    Yine gerekeni yapacaklar. Bu sefer karanlık soundu tamamen bırakırlar. Character albümünün kırması bir şey bekliyorum. Brandstorm’ün atomadaki gibi yerini bildiği, bol hitli bir albüm olsun.

  4. Dunedain says:

    Niklas mitochondrial sun ile değişik denemeler peşinde. Grupla bağı biraz azalmış gibi. Umarım damage done fiction character manyaklığında bir albümle dönerler

  5. Rabies says:

    Age of Empires 2 askeri gibi “Allah Allah” dedim

    den4x

    @Rabies, sitede okuduğum en güzel yorumlardan biri bu dfddfg ben de çok heyecanlanınca aynı tonda aynı şeyi diyorum

  6. kspsml says:

    Şu hayatta en çok dinlediğim gruptur şüphesiz üzüldüm mü ayrılığa bilmiyorum. Öyle bir yıl geçiriyoruz ki bunlara sıra gelmiyor tabii.

    Ayrıca, Niklas solo albümü öyle olay birşey değildi zaten.

  7. Boba Fett says:

    Björn Gelotte, Jesper Strömblad ve Yossi Sassi’yi kadrosuna katıp devam etmeliler.

    den4x

    @Boba Fett, children of bodomdan ayrılanlar da dahil olsun güzel bir sinerji olur. norrman kardeşler, martin lopez falan da 11i tamamlayan parçalar olur

    Boba Fett

    @den4x, Çok iyi kadro olurdu şüphesiz.

  8. Melkor says:

    Chris amott ve johan gruba kesin olarak katılmış.

  9. run run run says:

    Son albümleri Atoma’daki tüm şarkıları klavyeci Martin Brändström ve davulcu Anders Jivarp birlikte yazmıştı. Atoma, önceki 2 albümden daha iyi bir albüm olmuştu. Özetle gitarist eksikliği adamlarda şarkı yazmak için sorun yaratmıyor :) Yine de Chris Amott çok heyecanlandırdı, şu günlerde stüdyodalar, umarım güzel şeyler çıkar.

  10. Berfin says:

    Herkese merhabalar. Ben grubun plaklarını arıyorum fakat bulamıyorum nereden bulabileceğimi bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim. şimdiden teşekkürler :)

  11. ayı_yorgo says:

    @Berfin, sayfada dt’nin vinylleri olan bir arkadaş vardı uğur olması gerek. yanlış hatırlıyor da olabilirim. The Gallery falan ebay’da var ama biraz tuzlu. Şu saatten sonra bulmak biraz zor gibi.

  12. Dunedain says:

    Fiction ve character dozu arttırılmış bir atoma bekliyorum. Dt’nin her hali güzel zaten sorun yok

  13. Aaron says:

    Lan madem kayit tamamlandi niye bir tane sarki salmiyorsunuz?!

  14. chuck says:

    elektronik ögelerin dozunun gene yerinde kullanılıp iyi bir şekilde yedirildiği bir melodik death metal albümü bekliyorum.

    chuck

    @chuck, atoma’da moment’de bir albüm isminden çok şarkı ismini çağrıştırıyor.

    muhtemelen albüme ismini veren parça ilerleyen zamanlarda paylaşılacaktır.

  15. Melkor says:

    Kötü bi albüm geleceğini düşünen kimse yoktur. Adamlar her albümde müziklerinde az veya çok bi takım değişiklikler yaparak günümüze kadar geldiler. Entropyden bu kadar az etkilenmek için ciddi anlamda sanat yapıyor olmak lazım. Dt çok büyük grup aq.

    Melkor

    @Melkor, Albüm kapağı şu galiba
    resimag.com/p1/41537fd23e0.jpeg

  16. Opethsevenbiri says:

    Moment neymiş kardeşim koskoca Clayman Re-Recorded dururken. Peh.

    Dysplasia

    @Opethsevenbiri,
    Açıkçası DT yarın bir gün eski bir albümü tekrar kaydedicez dese, in flames’e olduğum kadar uyuz olmayacağımı farkettim. Samimi olduklarını düşündüğümden midir nedir.

    Dunedain

    @Opethsevenbiri, söylediğinde ciddiysen acınası bir durum. Şaka ise komik değil

    Opethsevenbiri

    @Dunedain, Benim şakam komik olmasa dahi yazdığımın ciddi olduğunu düşünebilmen yeterince komik. Esprim bir şekilde kurtulmuş oldu.

  17. Dysplasia says:

    Son iki üç senedir ünlü olan favori gruplarım hep hayal kırıklığına uğrattı beni. DT de böyle yaparsa kaldıramam lan.

  18. Melkor says:

    Üstte attığım link uçmuş

    https://www.instagram.com/p/CEsCe19p-Mh/?igshid=174otlfto5n8p

    Dysplasia

    @Melkor, Facebook’tan bu resmin bi kısmını yayınladılar. Albüm kapağı bana son iki albüm ayarında bir şey gelecekmiş hissiyatı veriyor.

    enemyofgod

    @Melkor, bir kısım daha yayınlandı hakikaten bu linkteki kapak olacak

    Melkor

    @enemyofgod, @Dysplasia

    Clean vokali bol, karanlık sounddan tamamen kurtulmuş bi albüm geliyo galiba.

    Şarkı isimleri şöyle

    1.Phantom days
    2.Transiet
    3.Identical to None
    4.Remain in the Unknown
    5.Stanstill
    6.Ego Deception
    7.A Drawn Out Exit
    8.Eyes of the World
    9.Failstate
    10.Empires Lost to Time
    11.In Truth Divided

    enemyofgod

    @Melkor, reis bu haberleri nereden alıyorsun. Stanne komşun mu?

  19. Melkor says:

    Yeni şarkı geldi

    https://open.spotify.com/album/5CKm45CSY4NCrAW5KtzJJg?si=deutmSGLSK6nAaRN651V2w

    Dysplasia

    @Melkor, Şaşırtıcı bir şey gelmeyecek gibi görünüyor. Atoma ayarında bir atmosferi var bu şarkının da.

  20. Dunedain says:

    Yeni şarkıyı şahsen çok beğendim bence gayet sikertici bir albüm gelecek

  21. hen says:

    ne guzel kapak lan

  22. chuck says:

    albüm kapağını aşırı derecede beğendim. kullanılan renkler, tonlar gerçekten çok hoş gözüküyor. ellerine sağlık.

    şarkı da açılış için fena değil. eminim ki albüm içerisinde daha da iyi gidecektir.

  23. Ugur says:

    Of ben de çok beğendim, şarkının ‘hissiyatı’ kapakla inanılmaz uyumlu geldi bana.

  24. enemyofgod says:

    Adamlar yapıyor bu işi.

  25. Ayı_Yorgo says:

    Kapak muhteşem olmuş. Son yıllarda görmeye pek alışık olmadığım güzellikte. Renk kullanımı ve minimal sadeliği Pinterestten fırlamış gibi etki bırakıyor.

    enemyofgod

    @Ayı_Yorgo, pinterest olayı çok doğru

  26. gunhan says:

    DT benim için tavuk döner gibi. Ne kadar yaşlansam da bir yerden yakalıyor, keyif veriyor. Şarkıyı da oldukça hoş. Tam DT’den beklenen seviye ve kalitede.

  27. deadhouse says:

    Grubun müziğini günahım kadar sevmem, yalnız takdir ettiğim bir yanları var. Hayranlarını asla hayal kırıklığına uğratmıyorlar ve dinleyicileriyle bağ kurma konusunda çok iyiler. Saygı duyulacak bir şey bu.

    Boba Fett

    @deadhouse, Kendilerini tekrar etmiyorlar ama ufak ufak değiştirebiliyorlar ve dinleyici buna adapte olabiliyor bence formül bu ben mesela çok keyif alıyorum bu işten,

  28. arple says:

    Şarkı bana haven albümünü hatırlattı. Şahsen Haven’ı, character ve fictiondan daha çok seven biri olarak çok sevindim bu şarkıya. Albüm için beklentimi artırabilirim

  29. Opethsevenbiri says:

    Şarkı ilk izlenim olarak çok iyi geldi. Gene bozmadılar anasını satim.

  30. Melkor says:

    Şarkı ne yavaş ne hızlı çiçek gibi akıyo.

    Dt:1 – Entropy:0

  31. D says:

    Kapak cok hosuma gitti.

  32. koca says:

    Olağanüstü kapak, ortalama şarkı, aman ha DT’ye bulaşmasın diyeceğim sololar… Hadi gari, bekliyoruz…

  33. Nox says:

    yine üzmediler (ಥ﹏ಥ)

  34. Alondate says:

    Ciktigindan beri sayisiz kez dinledim. Harika olmus. Bu arada Mikael kadar mutevazi bir adam yok. Twden ne zaman mesaj, mention atsam ya cevap atar ya da begenir. PSNden bile eklestik :)

    Yillar evel bir keresinde Novembre’den Carmelo Orlando ile de facebook uzerinden yarim saat yazisma sansi bulmustum. Ulan koskoca Carmelo bana yazdi lannnn!!!! Diye ne heyecan yapmistim :D Ne kadar basarili da olsa mutevaziligini koruyan insanlara hayranim.

  35. chuck says:

    mikael gerçekten de böyle şirket baskısı, arkadaş zorlaması ile değil de içinden geldiği için tanıtmış etrafı gibime geldi.

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.