# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Konser Duyuruları
ROCK OFF 2019 – 6 Temmuz
13.05.2019

ROCK OFF 2019 – 6 Temmuz 2019.

Rock Off bu sene 6 Temmuz’da yapılacak. Şu ana dek açıklanan gruplar OPETH ve ENSIFERUM.

  • TwitThis
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Technorati
  Yorum alanı

“ROCK OFF 2019 – 6 Temmuz” yazısına 141 yorum var

  1. DrDarkness says:

    Gruplar ve bilet fiyatları ne zaman açıklanacak malum çok fazla zaman kalmadı 6 Temmuz’a.

  2. HaNNibaL says:

    Opeth açıklandı. Opeth severim ama çok fazla çekici değil şuan için

  3. Ysf says:

    Abi opeth nedir yaaaa emo müziği.
    Slayer olsun

    Gkrc

    @Ysf, ahahhhhahahhahahahha :)

  4. Ysf says:

    Hiç sevmiyorum ölü gibi müzik yapiyorlar son albumde öylediler konserleri aşiri sıkıcılar opeth
    Dinleyen emre aydin,duman da dinler.

    Drone

    @Ysf, tespitlerinle hayatta başarılar

    tahsin

    @Drone, Cevap vermeye degicek bir arkadas degildi.

    Ysf

    @Drone, hayat derken ?

  5. Oğulcan Yolcu says:

    Opeth gelsin de şu saçma festivale değil. Ağzınıza da sıçarım “OTOROROK KONSOR MÖ ÖZLÖYÖZ LÖN KOFO SOLLOYOCOZ” diyenlerin, adam akıllı koyun şunu Zorlu’ya falan ses kalitesi iyi olsun. Çok bekledim gelmelerini ama bu şekilde değil aq.

  6. Sacramentum says:

    Opeth in eski albümlerine tapan bi insanım ama cidden yeni halinden pek haz etmiyorum. Tek temennim canlı canlı Blackwater Park, Deliverance falan dinlemek.

    mardukcan belphegorgil

    @Sacramentum, Overrated shitler overratedshit kalacaklar

  7. aga napıyorsunuz says:

    Adamlara bak Opeth’i beğenmiyorlar, bir de üstüne Slayer’ın gelsin diyorlar.

    Ysf

    @aga napıyorsunuz, opet başarılı grup olabilir ama 1 saat boyunca hareketsiz grupa bakmak çok saçma o yüzden millet slayer istiyor. Hatta bile sadus geri döndü

    Rust in Peace.

    @Ysf, 30 yıldır aynı şeyi yapan Slayer geleceğine, her albümde farklı şeyler deneyen Opeth geliyor işte daha ne ? Sizin gibi bağnaz metalci kitlesi yüzünden nice gruplar heba olmuştur kim bilir.

    Ysf

    @Rust in Peace., kimbilir belki konser güzel geçer ve bende sizden özür dilerim.

  8. mardukcan belphegorgil says:

    @Ysf, duman iyidir la. opeth dinleyen dumandan anlamaz bu arada. arıza çakma enteller dinliyo opethi emre aydın nerenin kazası bilmiyom.

    Ysf

    @mardukcan belphegorgil, doğru söylüyorsun aslında bide opeth son albumumu cok sıķıcı. Ondan öyle dedin

  9. Henry the hunan says:

    MIKAEL BABA BOYNUMA DOLA

    GOJİRA NETLEŞTİ Mİ DAHA

    Barish

    @Henry the hunan, netlesti

    Ahmet Saraçoğlu

    @Henry the hunan, Gojira söz konusu değil Rock Off için.

  10. OpethManyağı says:

    Slayer da gelse tadından yenmez. Biletleri satışa çıkarın da alalım hadiiii

  11. HaNNibaL says:

    Tek grup açıklayıp biletleri satışa çıkarmak bana biraz ilginç geldi açıkçası

    tahsin

    @HaNNibaL, Opeth olmasina guveniyorlar heralde. Sonucta Opeth turkiyede en cok sevilen gruplardan birisi.

  12. bartzabel says:

    bizim memlekette bazı şeyler neden böyle oluyor ya? festivalin twitter ve instagram hesapları ölü. illa facebooka giriceksin de haber var mı diye bakacaksın. facebook kullanan kaç genç kalmıştır mesela? üstüne biletleri satışa çıkarıyorsun ve tek bir grup açıklıyorsun. o da headliner mı değil mi belli değil. bütün grupların turneleri artık kesinleşmiş değil mi? eğer öyle ise bişey diyemem ama sanki opeth ve bikaç grup halini alacak gibi bi his oluştu bende. beklentimi de iyice düşürdü festival.

    bilet fiyatı da enteresan geldi bana. 173 liraya iki üç sağlam grup daha izleyemeyiz gibi geliyor bana. aksi olsa en aşağı 250-300 bandında bekliyordum ben şahsen. o yüzden yukarda söylediğim opeth’den başka heyecan yaratacak grup açıklanmayacak düşüncem pekişti.

    neyse, umarım topyekün yanılırım ve güzel bi festival olur.

  13. partingroan says:

    ya biletler satışa çıkmadı mı bulamadım *throws money at screen*

    OpethManyağı

    @partingroan, çıktı biletixte

  14. laerrof says:

    Şöyle bir lamb of god, meshuggah falan gelse, harmanız be. Böbreğin teki bekliyor hazırda.

  15. Rust in Peace. says:

    @Ysf, özür dilemeye gerek yok, herkesin kendi fikirleri,zevki olabilir ama yorum yaparken başkalarını da düşünün, geubun hayranlarını mesela.
    Opeth dediğimiz grup yıllardır farklı bir şey yapmaya çalışan, bir albümü birine benzemeyen bir grup. Bu kadar kötü yorumu haketmeyen nadir gruplardandır Opeth.

  16. OpethManyağı says:

    Bileti aldık opeth uğruna da… şu diğer grupları da açıklasalar artık sürekli sayfalarını kontrol etmekten manyak oldum

  17. Özgür says:

    Sağlam bir core grubu lazım Opeth’le olmaz.Haydi Freebird açıkla ordan Parkway Drive veya Heaven Shall Burn.

  18. mali says:

    accept gelsin başka da bir şey istemem

  19. Trigger says:

    Headliner Gojira olacak diye söylentiler var ancak bilemiyorum. Boş geçen bir senenin ardından destansı bir kadro bekliyoruz haliyle. Powerwolf, Sabaton, Slipknot gibi gruplar gelse fena mı arkadaş?

  20. Exodus says:

    Slayer final show izlemek isteyen binlerce insan varken bir sekilde neden ülkeye getirilmez hakketen anlamiyorum.Herkes Slayer görmek istiyor farkinda değilmisiniz

    Ahmet Saraçoğlu

    @Exodus, aşırı pahalı olduğu için ve gelecek seyirci miktarıyla kurtarması riskli olduğu için. “Binlerce kişi gelir, kurtarır” diyeçeksin tabii ama Euro’nun yükselmesiyle birlikte gerçekten çok pahalı şu an.

    Yoksa merak etme, organizatörler de aylarca uğraştı, bir sürü mail’leşildi, tarih bile konuşuldu ama fiyat arttırdılar, mümkün olmadı.

    Organizasyonla daha bu sabah konuştuk hatta. “Slayer çok içimde kaldı” dedim, o da “aynen benim de” dedi.

    Maalesef durum bu.

    Ysf

    @Ahmet Saraçoğlu, abi desene herşey parayla ne olacak ki diyelim yurt dışında 70 dolara bilet satiliyor. Burdada 70 tl olsun dolari türk lirasina cevirsinler didem ama….sonucda bu final turu

    Ysf

    @Ahmet Saraçoğlu, gerekirse bedavaya gelsinler sonucda final turu koskoca grup hala paranin derdinde gercekten soğudum

  21. Özgür says:

    @Ahmet Saraçoğlu, Abi festival planlarında W.A.S.P. ve bir core grubu varmı kadro planlamasında. Cevaplarsan sevinirim abi.

  22. Özgür says:

    Ensiferum açıklandı. Hadi halaycılar gözünüz aydın, yine halayınızı çekeceksiniz. :)

  23. Gürkan says:

    Ben bu işi anlamıyorum arkadaş. Rock Off ile ilgili ilk açıklar yapıldığında “Önceligimiz ülkemize daha önce gelmemiş gruplar olacak” şeklinde bir cümle sarf ediliyor. Sonrasında açıklanan gruplar ise yakın zamanda en az iki kere gelmiş gruplar. Bunda bir sorun yok, ekonomik sebepler ve teknik yetersizliklerden dolayı konserler tekrara düşebilir. E madem niye böyle bir açıklama yapıldı en başta? Onu da geçtim şurada hepi topu 3 yabancı grubun geleceği söylendi. Konsere de 2 aydan az bir zaman var. Bu durumda önce headliner açıklanıyor, biletler diğer 2 grup belirsizken satışa çıkarılıyor sonra kalan gruplar da taksit taksit açıklanıyor. 3 grupluk festival yahu… Evet tamam organizasyonda pay sahibi olan insanlar sonuç olarak buradan bir kâr elde etmesi gerekiyor. Lakin bu tarz bir stratejiyle 2 adım bile ileri atılmaz. Bu tarz konser ve festivallerde katılımcı dostu olmanın daha kârlı olduğunu cozememislerse yapacak bir şey yok.

  24. pirelli karınca says:

    hayallere bak ahahahahahah burası türkiye ensiferum gelir işte böyle. bir sonraki aşama rotting christ. bilet alanlar geçmiş olsun :DD:D.dD

    Ubeydullah İndiroğlu

    @pirelli karınca, Haggard gelsin.

    Ayrıca AVMler dolu, kriz yok.

  25. Ouz says:

    İstanbul dışında yaşayıp konserleri işleri güçleri nedeniyle anca hayal edebilen birileri varken İstanbul’da yaşayıp burunlarının dibine kadar gelen grupları beğenmeyen, hatta gelen grupları aşağılayanları görmek hakikaten can sıkıyor. Bu şımarıklıklar hakikaten hoş değil arkadaşlar, gitmek istemiyorsanız gitmezsiniz, zorla bilet satan kimse yok buralarda. Adamlar ülke koşulları doğrultusunda bir şeyler yapma derdindeler, PA’da aktif olarak yorum yazan ve dünyadaki pek çok festivale katılan adamlar bile böyle yorumlar yapmazken, ne bileyim… Size iyi eğlenceler.

    Nox

    @Ouz, ” dünyadaki pek çok festivale katılan adamlar”ın hangi grupların geleceğiyle ilgili yorum yapmaması normal değil mi? adamlar zaten görmüşler göreceklerini.

    Ouz

    @Nox, Aynen hocam, yabancı ülkelerde sevdiği grupları görmüş birisi, Türkiye’deki festivallere gelen gruplar için niye yorum yapsın ki? Yazarken başta mantıklı gelmişti ama şimdi ne kadar saçma bir şey yazdığımı fark ettim sayenizde.

    Boba Fett

    @Ouz, Bu arkadaşların hayatta da pek eğlenebildiklerini sanmıyorum.

  26. evian says:

    burada kimse organizasyonu ya da grupları aşağılamıyor, herkesin yorumu ve düşüncesi daha iyi festivaller görebilmemiz adına.. kimse şımarıklık da yapmıyor, ama festival yapmak adam silkelemeye dönüştü ülkemizde, ne de olsa gelecekler a grup da olsa b grup da olsa gelecekler kafasına girilmiş durumda. bu şekilde hiçbir zaman bol gruplu ve geniş skalada festivallerimiz olamayacak. daha az bütçe ile daha fazla grup getirilebilir ve bu gruplar ciğermizi söker festival alanında, kimse kimseyi kandırmasın.

    Ouz

    @evian, Valla bir grup ismini zikretmeden önce alay kahkahası patlatanlar varsa, kusura bakmayın ama ben bunu şımarıklık şeklinde değerlendiririm. Organizasyonu yapanları tanımam etmem, işin iç yüzünü ise hiç bilmem ancak onların böyle bir organizasyonda en çok seyirciyi nasıl, hangi gruplarla çekebiliriz düşüncesiyle hareket etmeleri bana normal geliyor. Festivalleri adam silkeleme olarak görmeye başladıysanız kitlece destek olmazsınız, bu işler de azalarak biter gider. En temizi bu bence.

    evian

    @Ouz, olay da bu işte sevsek de sevmesek de gitmeye devam edeceğiz camiayı desteklemek adına. bu festival özelinde konuştuğumuz için rockoff’u örnek vererek anlatmaya çalışayım, bu festivalin bilet ortalaması 35-40 euro civarında, 35-40 euro bilet fiyatı ile onlarca grup çıkarılabilen festivaller var ve bunların en az üç ya da dördü headliner. türekiyede olan şu, riske girmemek adına joker gruplar getirip ciroyu kaldırmak. ben ne diyorum daha az bütçe ile daha sıkı bir line-up yapılabilirdi diyorum yani olayı olumlu yönde eleştiriyorum, katılımcı sayısını garantilemek adına yapılan aksiyonu eleştiriyorum, biz elimizi taşın altına sokup 280TL’ye bilet alıyoruz o zaman herşey hoş ama organizasyon risk almıyor. çünkü fazla grup sayısı sahne arkasında başka bir prodüksiyon demek, başka bir sosyal medya hesap yönetimi demek, daha geniş bir hospitality operasyonu demek. ne şiş yansın ne kebap demeye devam ettiğimiz sürece her sene (o da kesin olmamakla birlikte) iki üç grup izlmeye devam ederiz, ama sınırlarımız ötesinde 30-40 euro festival bileti ücreti ile yaşıtlarımız 12-13 grup izlerler. fiyatlarını ve takvimlerini tabii ki organizasyondan iyi bilmemekle birlikte noktayı koyacağım, şahsım adına bu festivalde bir Memoriam, Entombed A.D., I Am Morbid, LiK görmeyi umardım, bence bu grupların kaşesi daha uygundur. özetle Opeth dinlemeye devam beyler. Herkese respect.

  27. McLorand says:

    O değil de “Cuma: OCTOBER TIDE – In Splendor Below” nerede?

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.