# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
PORTAL’dan yeni albüm detayları ve şarkı
24.11.2017

Tadımlık gibi tadımlık.

Son albümü “Vexovoid”u 2013′te çıkaran Avustralyalı dezonant öküzler PORTAL, yeni albüm haberini verdi.

Albümün adı “Ion” ve 26 Ocak’ta piyasada.

01. Nth
02. ESP ION AGE
03. Husk
04. Phreqs
05. Crone
06. Revault Of Volts
07. Spores
08. Phathom
09. Olde Guarde

“Phreqs” adlı şarkı şöyle.

Teaser da var.

  • TwitThis
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Technorati
  Yorum alanı

“PORTAL’dan yeni albüm detayları ve şarkı” yazısına 2 yorum var

  1. Ouz says:

    82 saniyede içim karardı lan Allahsızlar!

    Yeni albüm çıkaracağından haberim olmadan, Gigan kritiğinde Portal’dan bahsetmiştim. Yine içime doğdu herhalde. Ne kadar iyi huylu, temiz kalpli bi adamım ya.

  2. Ritualclast says:

    Experimental veya Avant-garde, tahammül edemediğim bir şey varsa o da bu avradını siktiğimin noise meselesi! Arkadaş şu amına koduğumunun noise’ını illa harsh mı kullanmak zorundasınız? Kulağımın, beynimin anası sikiliyor hele hele kulaklık ile dinleniyorsa(!) Zamanında experimental ve underground bir takım grupları keşfetmiştim Bandcamp de. Gruplar hakiki anasının amıydı neredeyse alayı “Harsh-noise” gruplardı bazılar Avant-garde. Bakın Noise demiyorum janraya birde bu yarakların Harsh-Noise alt kolu var o size lube takviyesi yapmadan analdan giriyor direk hani ön sevişme falanda yok yani. Vesselam grupları en fazla on saniye dinleyip ne bok olduklarına bakıyordum aynı zamanda janrayı da kolaçan ediyordum hele bunların birde albüm kapakları var sormayın (!) Orada bu janranın ne pain in the ass olduğunu bizatihi tecrübelemiştim. Hatta bir grup vardı temelde Avant-garde / Experimental sayılırdı ciddi anlamda güzel işti ama sanıyorum LP de ya bir ya iki parçada bir noise belki harsh-noise sayılacak bir pasaj vardı 2-3 kere kendimi zorladıysamda o sikik 10-15 saniyelik kısım yüzünden grubu silip atmak zorunda kalmıştım yoksa gerekse isim gerekse cover gayet güzeldi vede orijinal işti tamamiyle. Kaldı ki ben Noise janrasını Black Metal de destekleyen ve seven biriyim ama onu dinlenebilir yapan adamlarla. Noise de tıpkı Progressive, Avant-garde, Experimental işler gibi zor bir mevzudur öyle çorba gibi görünür ama ciddi bir duygu ve yetenek ister hatta Noise müzikte ki en ala Avant-garde dokunuşlardan biridir o dissonant’ı tutturmuşsan ne ala! Ve de tabili harsh-noise olmayacak ki kulağı daha uzun süre kullanabilelim. Örnek olarak; Vocivus yada Xothist ki bu iki grupta aynı one-man band işidir yani bu adam hemde şaka gibi ama Amerikalı birisi amına komuş olayın keşke başka işleride olsa ama yok ne yazık ki öyle albümler de yığmıyor. Bu arada dürüst olacağım diskografimde ki bu janralarda ki tek grup bu ikisi yani Noise mevzusunda ne yazık ki o kadar aramama rağmen hiçbiri dinlenilebilir çıkmadığından bende bu janrayı bıraktım bunlarda yetiyor açıkcası. Bu adamın işleri Noisy BM ila Experimental/Ambient/Noise arası gayet sikici bir tatlılıkta geziyor. Hele hele o Vocivus arkadaş bu kodumun kaseti evet genelde bu janralar kasetlere basılır (yürü be aq kvlt) bir demo olarak beni aşan bir iş o cover’ın bile ne olduğu senelerce çözememiştim tabi çözünce biraz kvlt’lüğü gitti ama olur o kadar. Hatta zamanında sitede bu demoyu kritik yapmak için Ahmet Saraçoğlu’na e-mail ile de atmıştım ama artık dışarıdan kritik almadıklarını söylemişti, üzülmüştük tabi ama olsun o kadar… Noise mevzusu açılınca yardım bende böyle. Birde bu adamlar için MA Experimental DM demiş ama açıkcası hiç öyle gelmiyor bana soundlarında bir orijinalite yok o deneyselliği alabilecek hatta ne sikime Death Metal klasmanına giriyorlar onu da anlamak güç. Soundları oldukça raw yer yer noise totalde harsh bir iş olsa olsa Raw BM olur gibi geliyor bana neyse aq çok konuştuk.

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.