# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
RAMMSTEIN’dan DVD yapım videosu
25.05.2017

RAMMSTEIN, “Paris” adlı yeni DVD’sini duyurdu.

DVD’den “Links 2 3 4″ performansı yayınlandı.

“Mutter” performansı da aşağıda.

Bunlar da trailer’lar.

Bunlar da DVD’nin yapım aşamasına ilişkin videolar.

  • TwitThis
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Technorati
  Yorum alanı

“RAMMSTEIN’dan DVD yapım videosu” yazısına 8 yorum var

  1. osman says:

    sokayım traileınıza ne lan bu 50 yıllık emekli olmuş gruplar gibi dvd de dvd albüm yapın dinleyelim

    P L A G U E

    @osman, kesinlikle haklısın. aq kaç yıl oldu hâlâ yeni albüm yok. bu kadar uzun ara vermelerine ne gerek vardı diye düşünmeden edemiyorum. yanlış hatırlamıyorsam yeni albüm kaydına giriyorlardı sanki ama daha ne kapak var ne parça listesi nede başka bişi.

  2. TAAKE says:

    şu adamları dünya gözüyle bir kez canlı izlemek istiyorum,sahne performanslarının insanın götünü tavana vurdurduğunu duydum bir çok yerden

    killyourselfchuck

    @TAAKE, Raamstein izlemek istemene şaşırdım, o kadar çok övülüyorlar ki bana itici geldi hep. Hele arkadaş çevresinde ”abi, çok iyi performansları var. Şöyle iyi, böyle iyi” dedikleri için bakmak bile istemedim. Almanca şarkılarının bir çoğunu da sevemedim bir türlü…

    zinhar

    @TAAKE, sonisphere’de izledim. Gerçekten görmen gerek

  3. deadhouse says:

    2 sene içinde albüm gelmezse hiç hoş olmaz.

  4. Ş. Yıldırım says:

    Bizimle uğraşmayın artık der gibi dvd’ler toplama albümler yapıp duruyor adamlar. Peki, en iyisini yine siz bilirsiniz ağalar.

  5. Özgür says:

    Öf bıktık şu bitmeyen DVD videolarından, ıvır zıvırdan ya, yeni albüm yapsanıza ulan!

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.