# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
AT THE GATES yeni albümünün demo sürecine başladı
09.05.2017

Davul fikirleri.

AT THE GATES yeni albümü için demo kaydetmeye başladı. Şu sıralarda davul fikirleri üzerinde çalışıyorlarmış. Bu arada 2 ay önce gitaristi Anders Björler, turlama ve bu tür müzik yazma konusundaki heyecanını yitirdiğinden dolayı AT THE GATES’ten ayrıldığını duyurmuştu. Björler konunun tamamen müzikal fikir ayrılığı ve heyecanın yitirilmesi olduğunu açıklandı. AT THE GATES de yaptığı açıklamada Anders’le aralarında olumsuz bir şey olmadığını, yeni albüm yazımının sürdüğünü ve 3 şarkının yazıldığını belirtmişti. AT THE GATES müziğinin yazımında Jonas Björler’in de her zaman büyük ağırlığının olduğunu söyleyen grup; yeni gitarist denemelerinin başladığını, yeni albüm kaydına 2018 başında başlanacağını ve yeni albümün seneye çıkmasının planlandığını ifade etmişti.

Bir süre önce röportaj yaptığımız AT THE GATES vokalisti Tomas Lindberg, grubun “At War with Reality“nin ardından yeni bir albüm çıkarması konusundaki bir soruya şöyle cevap vermişti:

Sanırım en az yaz sonuna kadar turnede olacağız. En azından şu an görünen o şekilde. Ardından ne olacak bakacağız. Çok ilerisini planlamamak bilinçli yaptığımız bir şey. Anı yaşıyoruz, turların keyfini çıkarırken üzerimize yeni bir şeyler yazma baskısını koymuyoruz. Bu şekilde düşünüyoruz, çünkü doksanlarda olan ve bizi bitiren de buydu. Aynı hataya ikinci kez düşemeyiz. Ancak yeni bir albüm planlamıyor da değiliz. Bu konuda baya umutluyum. Bakalım neler olacak.

  • TwitThis
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Technorati
  Yorum alanı

“AT THE GATES yeni albümünün demo sürecine başladı” yazısına 12 yorum var

  1. Melkor says:

    5 senede bi albüm yapsanız kafi lan. atg 2 senede bi albüm yapan bi gruba dönüşmemeli.

    berkay

    @Melkor, nasıl ya gardens of grief, the red… , with fear… , terminal ve slaughter ?????

    Melkor

    @berkay, Doksanların piyasasında arka arkaya dolu albümler çıkartmak başka şimdi çıkarmak başka. ayrıyetten atg için içimde hiç yeni albüm heyecanı da yok. carcass için var mesela.

  2. kenibıl says:

    awwr muazzam albümdü, bence bi 5 sene daha gider zaten o <3

  3. deatheist says:

    slaughter of the soul’dan sonra anders ayrıldı diye devam etmeyen adamlar ne oldu da yeni albüm konusunda bu kadar ısrarcı (hem de o kadar dağılma feykinden sonra) anlayamadım. at war with reality’i çok seviyorum, o albüm slaughter of the soul gerçeğinin altında kalan bir albüm değildi en azından. ancak anders’sız yazılan bir albümün beni tavlayabileceğini malesef hiç zannetmiyorum

  4. powertrip says:

    ola englund gelse bari…

  5. killyourselfchuck says:

    haydaaaa

  6. Melkor says:

    sormazlar mı heyecanın bittiyse at war with reality’i niye yazdın? hiç toplanmasaydınız atg zihinlerdeki o sikici haliyle kalsaydı. ha ondan sonra heyecanın bittiyse x2 amına koyayım ya. tompa’nın zoruyla albüm yazdığı çok belliydi

  7. Chaosophia says:

    Ayıp değil mi abi ya

  8. Lefthandpath says:

    Bu gruba da Ola katılmasın da. Ola’yı sevmediğimden değil de the haunted’la aynı gruba dönüşmesini istemem.

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.