# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Son Haberler
Anasayfa    /    Haberler
WINTERSUN yeni albümünün şarkı listesini açıkladı
19.01.2017

Orman havası iyi gelir.

Yıllar süren RAM ve anakart sorunlarıyla boğuştuktan sonra “Time” albümünü piyasaya süren WINTERSUN, geçtiğimiz hafta yeni albümünün tüm çalışmalarının tamamlandığını ve bizi çok müthiş şeyler beklediğini duyurmuştu. Kurucu, gitarist, vokalist, besteci Jari Mäenpää; sıradaki, yani 3. WINTERSUN albümünün “Time II” olmayacağını, o konseptten farklı bambaşka bir albüm çıkaracaklarını ifade ettiği açıklamasında, gruptan çok heyecan verici yeni haberlerin yakın zamanda bizlerle olacağını da sözlerine eklemişti. Şimdiyse yeni albümün adı belli oldu: “The Forest Seasons“.

01. Awaken From The Dark Slumber (Spring) 14:40
Part I The Dark Slumber
Part II The Awakening
02. The Forest That Weeps (Summer) 12:18
03. Eternal Darkness (Autumn) 14:08
Part I Haunting Darkness
Part II The Call of the Dark Dream
Part III Beyond the Infinite Universe
Part IV Death
04. Loneliness (Winter) 12:54

Mäenpää kısa süre önce ilginç bir açıklama yapmış ve bundan böyle konserlerde gitar çalmayacağını ve sadece vokallere odaklanacağını duyurmuştu

“Time II” için yazılan şarkıların çok teknik olduğunu belirten Mäenpää, bunları hakkını vererek çalıp bir yandan da söylemek için çok fazla prova yapması gerektiğini, buna zaman harcamaktansa yeni şarkılar yazmak ve grup adına başka şeyler yapmakla uğraşmanın daha mantıklı olduğunu söylemiş. “İstediği kadar teknik olsun, her türlü rifi çalıp bir yandan da vokal yapabilirim, ancak bunun için aşırı derecede prova yapmak gerekiyor” diyen Mäenpää, sahnede bu ikisini birlikte yapmanın onu fiziksel olarak zorladığını ve konser boyunca sabit durup gitar çalmanın ve şarkı söylemenin onu çok yorduğunu, sırt ağrıları yaşattığını ifade etmiş. Mäenpää WINTERSUN’ın şarkılarını yine kendisinin yazacağını, bu durumun konserler için düşünülen bir değişiklik olduğunu sözlerine eklerken, yeni gitaristin grubun müziğine de katkıda bulunabileceğini de eklemiş. “Time II”nin çıkışı için Nuclear Blast’le görüşme hâlinde olan ve artık daha çok konser vermek isteyen grubun yeni gitarist arayışı da başladı.

WINTERSUN’a gitarist olarak katılmak istiyorsanız, öncelikle Fin ya da en azından komşu ülkelerden olmanız gerekiyor. Aramızda bu kıstasları tutturan kimse olmadığından diğer kıstasları girmeye gerek duymuyoruz, ama grup her iki albümünden bazı şarkıların belirli bölümlerinin çalındığı videolar görmek istiyor diye özetleyelim.

  • TwitThis
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Technorati
  Yorum alanı

“WINTERSUN yeni albümünün şarkı listesini açıkladı” yazısına 13 yorum var

  1. Rashid says:

    Bence iyi yapmış. Son zamanlarda bunu bir kaç grup daha denemişti. İlk hatırladığım Carach Angren oldu. Orada da Seregor konserlerde yalnızca vokale odaklandı.

  2. kalmahfanboy says:

    Umarım başvuranların performans videoları bi şekilde yayınlanır. Doğru bi karar gibi duruyo gerekçelerini okuyunca.

  3. şeyh hulud says:

    Solo atan çıksın beyler kasıyor

  4. Monstrum In Animo says:

    Low ayarlarda oynasanız bi şey olmıycak…

  5. 77QX says:

    Ağabey belki sert olacak ama kimse kusura bakmasında Jari ağa lütfen bi’ siktir git. Hala ne Time II’si aq? Hayır birde hala çıkarma düşüncesinde yani. Cidden hayret ederek gülüyorum ulan heralde Time I’i dinlediğimde ben çocuktum sanki aradan on yıllar geçmiş. İnsan da biraz utanma olur birde turnelere gidiyor nasıl o dinleyicilerin yüzüne bakıp da şarkı söylüyor bu aq

  6. Ufuk Sönmez says:

    yeni gitarist benim de çok beğendiğim youtube gitaristi garrett peters olacak büyük ihtimalle. kendisinin daha önce yapmış olduğu wintersun coverlar’ı mevcut.

    https://www.youtube.com/watch?v=s7dLm_OTAYw

    https://www.youtube.com/watch?v=C0e-aAAYW-Y

    bu da audition videsu:

    https://www.youtube.com/watch?v=NrchsL7qG3I

  7. Agrypniæ says:

    Bu adama hayranım be.Ensiferumdan gittiğinden beri yerinin pek saglam doldurulduğunu düşünmüyorum.Bir deha…Heyecanla bekliyoruz jari baba :)

  8. Küçük Zenci says:

    Abi bu RAM muhabbeti neydi ya?

    northern

    @Küçük Zenci, http://www.pasifagresif.com/2010/11/wintersun-surundurmeye-devam-ediyor/

    “Miks konusundaki tek sorun…” ile başlayan paragraf.

    northern

    @northern, hatta ilk yorumu da ben yazmışım, 6 sene önce, vıy vıy….

    Küçük Zenci

    @northern, Hahaha eyvallah dostum hatırladım şimdi.

    Bu arada Pasifagresif’in efsane zamanları, o ilk ruh, eski yorumlar :(

  9. camarena says:

    Tek istediğim o muhteşem konsepti kaybetmemeleri. Dinlerken gözümde canlanıyordu lan resmen, yıldızlar, kar, kış, güneş… Hatta şöyle söyleyeyim, sözler farklı olsa bile belki aynı şeyler canlanırdı kafamda, çünkü melodilerle müthiş bir uyum içindeydi sözler falan.

  10. Nox says:

    yurtseven kardeşler giyim tarzını acilen bırakmalılar.

Yorum Yazın

*

"Yaptığım yorumlarda fotoğrafım da görüntülensin" diyorsan, seni böyle alalım.
Pasif Agresif, bir Wordpress marifetidir.